kom ud baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Frk Mig

Jaaaa jeg er så træt af min baby idag .. Han har ikke helt forstået at leje aftalen er udløbet for 3 dage siden ..  så nu vil jeg meget gerne have ham ud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Rødhætte

Frk Mig skriver:

Jaaaa jeg er så træt af min baby idag .. Han har ikke helt forstået at leje aftalen er udløbet for 3 dage siden ..  så nu vil jeg meget gerne have ham ud ..

PUST.. Masser af veestøv på vej

Anmeld

4. februar 2012

Frk Mig

Rødhætte skriver:

PUST.. Masser af veestøv på vej

Tak for det  så satster jeg på det virker i løbet af aften

Anmeld

5. februar 2012

K.Rehder

Masser af ve-støv til dig

Anmeld

5. februar 2012

Frk Mig

KRK skriver:

Masser af ve-støv til dig

mange tak for det ..

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ja, det er ikke sådan, når de små ikke forstår, at de ikke kan blive inde for evigt. 

Håber, du får en snarlig fødsel - og som tidligere skrevet, at vi begge inden få timer/dage kan sidde med vores guld i armene. 

Anmeld

5. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

Ja, det er ikke sådan, når de små ikke forstår, at de ikke kan blive inde for evigt. 

Håber, du får en snarlig fødsel - og som tidligere skrevet, at vi begge inden få timer/dage kan sidde med vores guld i armene. 

jeg tror jeg er evigheds gravid  ja det kunne da være dejligt hvis vi snart ligger med vores guld i armene .. 

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk Mig skriver:

jeg tror jeg er evigheds gravid  ja det kunne da være dejligt hvis vi snart ligger med vores guld i armene .. 

Jeg har det præcis på samme måde. Jeg er efterhånden begyndt at tro, han først kommer ud til sommer 

Anmeld

5. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

Jeg har det præcis på samme måde. Jeg er efterhånden begyndt at tro, han først kommer ud til sommer 

det er os sådan en god årstid .. det er ikk så koldt .. jeg tror charlie syntes det er for koldt at komme ud .. 

Anmeld

5. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Frk Mig skriver:

det er os sådan en god årstid .. det er ikk så koldt .. jeg tror charlie syntes det er for koldt at komme ud .. 

Jep, det må være det, der er grunden til, at de små stadig bliver inde - de venter på at isvinteren går over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.