er min ægløsnings test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

test stregen skal jo være kraftigere end kontrol stregen, og det vil jeg da mene at den er  

hvis den er god nok er vi bare super lettet! Havde nemlig en mistanke om jeg måske slet ikke havde ægløsning fordi min cyklus har været lidt ureglmæssig de sidste 5 mdr... 

men piger hvad ser i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Aqnete

Den er super fin go for it :p

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Aqnete skriver:

Den er super fin go for it :p

Yeah!

gad vide om det så er bedst at hoppe på manden nu her med det samme, eller om det er bedre at vente til imorgen? Er det ikke noget med at man først har ægløsning ca 24 timer efter testen har været positiv? 

vil jo gerne gøre alt det bedste for at optimere vores chancer denne gang 

Anmeld

4. februar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Yeah!

gad vide om det så er bedst at hoppe på manden nu her med det samme, eller om det er bedre at vente til imorgen? Er det ikke noget med at man først har ægløsning ca 24 timer efter testen har været positiv? 

Klart positiv.

Optimalt er dagen for positiv test og dagen efter (og måske liiiige et enkelt skud på 3. dagen også ), så kan I i hvert fald ikke gøre mere.

Held og lykke.

Anmeld

4. februar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Yeah!

I kanen med jer.. Det er med at gøre det lige så snart testen er positiv.. Sæde kan leve oppe i dig i 48 timer.. Så nu, før nu større chance er der for at der bliver gevinst

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Klart positiv.

Optimalt er dagen for positiv test og dagen efter (og måske liiiige et enkelt skud på 3. dagen også ), så kan I i hvert fald ikke gøre mere.

Held og lykke.

okay super! 

vi havde sex igår aftes, og vil springe på ham igen når han kommer hjem om 2 timer (han er på arbejde lige nu) og så må vi hellere tage imorgen og i overmorgen med hehe  

men er det ikke noget med at sæden er bedst hvis det kun er hver anden dag? eller det er måske ligegyldigt? 

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

I kanen med jer.. Det er med at gøre det lige så snart testen er positiv.. Sæde kan leve oppe i dig i 48 timer.. Så nu, før nu større chance er der for at der bliver gevinst

han er desværre først hjemme om et par timer... men mon ikke det er tids nok der? 

vi havde også sex igår aftes, så håber vi er dækket godt ind 

gud hvor er jeg bare mega lettet over at vide rent besked om at jeg HAR ægløsning! 

Anmeld

4. februar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

han er desværre først hjemme om et par timer... men mon ikke det er tids nok der? 

vi havde også sex igår aftes, så håber vi er dækket godt ind 

gud hvor er jeg bare mega lettet over at vide rent besked om at jeg HAR ægløsning! 

Jo er da ret sikker på at du er dækket ind hvis i også havde sex i går.. Ind og finde det frække undertøj frem og overrask ham når han kommer hjem  Krydser fingre for at du har en positvi test om 14-16 dage

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Jo er da ret sikker på at du er dækket ind hvis i også havde sex i går.. Ind og finde det frække undertøj frem og overrask ham når han kommer hjem  Krydser fingre for at du har en positvi test om 14-16 dage

uha ja god idé det vil jeg gøre. 

haha så blir han dælme overrasket 

og mange tak! jeg håber også at vi kan være så heldige at en lille spire vil bide sig fast i denne måned!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.