Hej piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2008

ka li ja

linepaaske skriver:

Fedt at se billeder, tak ivf!!!
Det er så forskelligt hvordan han sover i forgårs f.eks. vågnende han kun 2 gange på 11 timer, for at få babs. Healeren mener at han har haft muskellåsninger i ryggen, så hun har "kiropraktet" ham og nu skulle det gå fremad. MEN han er blevet SÅ glad, der er intet surhed om dagen mere, så han har sgu nok haft ondt..... Så pyt med natten når jeg har en vildt glad dreng om dagen.

det var sgu da godt i fik det undersøgt så hva? puha bette trold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Tynen

Hej Line!!

Ej, har du virkelig været fortabt på NB så længe?!

Det var godt at du fandt os - Her er virkelig fedt at være inde!!

Det bliver lige en kort kommentar - Der ligger vist i brøler i barnevogn iflg. babyalarmen! :)

Trine

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

haha ja jeg ser lige en brøler for mig... du ligner meget godt en med det hår der, så mon ikke stella kunne ligne en rigtig brøler.. med lyd

Anmeld

6. marts 2008

Grynt

Super godt at du fandt os....havde ellers tænkt mig at have skrevet dig en mail, men så gjorde marco det ;)

Ham lille Sverke, han er da godt nok en værre bette jen ;) Håber Jesus har helbredende hænder...eller også har han måske en bette tår vin som Sverke kan få lidt af i hans sutteflaske ;)

Håber snart I kan få noget ordenligt søvn alle sammen

Kh Tina med sandt morgenhår, Freja-Prik og Aske

Anmeld

6. marts 2008

Muffinmus

Ha ha..velkommen..har du virkelig været væk så længe???
William var jo ligesom Sverke...vågnede 10 gange hver nat, men nu er det kun 1-2 gange. Gav ham lidt mere vælling og ellers tror jeg faktisk han selv har gjort resten. Men det er i hvert fald skønt at sove bedre nu:):)
Jesus...?? nå ja, hvorfor ikke. he he

Anmeld

6. marts 2008

Tikki

Ha ha ha ha jesus ?? Hvor fedt. Ja, det er med at prøve alt. Fedt du fandt os - jeg var også lidt længe om det, men nu er jeg vildt godt tilfreds med denne side. Så fedt med billeder og så går det hurtigt i modsætningen til NB.

Iza vågnede også for 1-2 måneder siden hele tiden og konstant. Hver time natten igennem og havde tabt sutten.......så vi tog sutten fra hende og det tog 3 nætter så sov hun igennem. Hun var sutteløs i knapt 3 uger og begyndte så at få tænder og så vågnede hun igen.....så jeg brugte en halv nat på at vænne hende til sutten igen og nu har hun den, men på en helt anden måde - den SKAL ikke være der for at hun kan sove og så sover hun sødeligt natten igennem, hvis altså ikke lige hun får tænder, har mellemørebetændelse eller har fået for meget at spise inden sengetid :D

Pøj pøj med Jesus og lad mig lige få en up-date
/Jeanette, der har været oppe kl. 2 og kl. 4 i nat, men tilgengæld har sovet til kl. 8.00

Anmeld

6. marts 2008

Lise

Hej Line,

Så fandt du også herind :) Godt at se dig her...

Øv med den lille Sverke-mus - han må da snart lære hvordan man sover om natten. Vi har også haft en del kampe med Simon, men nu sover han oftere og oftere igennem, så det er dejligt... vi har dog også lorte-nætter hvor vi er oppe 10 gange og vugge et vågent barn... tsk tsk - men tænk; lige pludselig er de teenagere, og så kan vi ikke forstå hvorfor de vil sove HELE tiden ;) Aj, der er HELDIGVIS længe til!

Jeg håber ham Jesus kan noget som de andre i har forsøgt ikke kunne, så i snart alle kan få lidt sammenhængende søvn :)

Lise

Anmeld

6. marts 2008

linepaaske

Tak tøser!!!!!
Hvor er det fedt med al den feed-back!!! Jeg har sgu savnet jer:( Hvor er det godt at få sat ansigter på (og hvilke ansigter hehe) Jeg har lagt lidt billeder ind af mine børn, så I kan se dem der laver så meget ballade. Når jeg får tid må jeg ind og kigge på jeres guldklumper, men lige nu er der ro i barnevognen, så jeg vil se lidt dyner...

Vær hilset ædle møer!!!

Line

Anmeld

6. marts 2008

Ny mor

linepaaske skriver:

Tak tøser!!!!!
Hvor er det fedt med al den feed-back!!! Jeg har sgu savnet jer:( Hvor er det godt at få sat ansigter på (og hvilke ansigter hehe) Jeg har lagt lidt billeder ind af mine børn, så I kan se dem der laver så meget ballade. Når jeg får tid må jeg ind og kigge på jeres guldklumper, men lige nu er der ro i barnevognen, så jeg vil se lidt dyner...

Vær hilset ædle møer!!!

Line

Godt nu fandt herind :D
kh Birgitte

Anmeld

6. marts 2008

Siber

linepaaske skriver:

Tak tøser!!!!!

Vær hilset ædle møer!!!

Line

Hej Line,
Jeg vil da også lige sige velkommen, og pisse godt du fandt os! Her er rigtig huggeligt kan du tro!

Hej hop fra Siber, der lige pt er græsenke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.