Hej piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

linepaaske

Først tak til Marco2, der var så sød at fortælle mig hvor I er..... Netbaby slettede mit indlæg, hvori jeg havde skrevet hvor fanden I var blevet af.....

Her går det fint, vi er stadig i søvnhelvede og har prøvet alt lige fra zoneterapi over kranio-sakral-terapi til healer og clairvoyance. Nogle gange sover Sverke fint, men i nat har han været vågen ca. 10 gange GAB!!!!
Det næste vi skal prøve er en japaner ved navn Jesus (ja totalt mærkeligt) der siger han kan "helbrede" ja jeg er villig til at prøve alt efterhånden.

Sverke er en dreng i trivsel,på knap 10 kg, der ormer sig frem hen over gulvet og efterhånden vil spise alt hvad vi giver ham, så skal han bare lige lære at sove.

Ham og storebror Sander har MEGET stor glæde af hinanden, Sverke hviner af fryd når han ser Sander og Sander dropper tv for at lege med ham (hvilket er vildt da drengen er fjernsynsnarkoman)

Hvordan gik jeres fest hos loggidut?:D

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

ka li ja

heeeeeeej
hold da op har du slet ikke kunnet finde os så længe????

men kan forstå på det hele du nærmest heller ikke har haft tid!

hold da op i kæmper endnu hva. det blir sgu da spændende om jesus kan helbredde ham.

jeg hørte engang en go historie om den her fyr der hed jesus, han kunne lave vand til vin og helbredde de syge ved at røre ved dem...måske ham der kan dt sammme lol

aj jeg håber da virkelig det virker så i efterhånden kan få lidt søvn..

hvad gør han om natten når han ikke vil sove??? skriger helt vildt?? er han sulten?? hvad gør i nu?

dejligt at hører fra dig igen.

karina

hov forresten loggi festen var det fedeste... så glæd dig til sommer garden party på falster:D der håber jeg vi ses

Anmeld

6. marts 2008

Rasmine

Velkommen tilbage.

Føler fanme med dig, Line.
Håber Jesus kan hjælpe.

Underligt han ikke vil sove.
Har I prøvet at flytte hans seng?
-Har hørt om noget med magnetfelter?
-Eller hvad med at putte ham i et andet rum?

Mette - sender hermed lidt søvn-støv, i håb om at det virker.

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

Hej Line - og weeeelkommen!!

Spændene om Jesus kan lokke noget søvn ud af den "bette" Sverke?
Det er dejligt at han ellers trives, selv om der er søvn problemer. Hvordan har DU det?
Vi havde en rigtig sjov fest ved Loggi - se billeder her:
http://picasaweb.google.dk/FrejaogMalte/MDregruppe fest23Februar08

Marie og Malte, der gerne vil sove, men er syg syg syg :S

Anmeld

6. marts 2008

linepaaske

Han vågner tit bare for at få sutten eller for at komme op i armene iet øjeblik. Min mand er god til at hjælpe til, så jeg synes det går ok alligevel. Hvad sker der lige for jeres portræt fotos? Nå jeg har også lagt et skørt et ind....

Anmeld

6. marts 2008

Loggidut

hejsa Line...det var faktisk underligt, for jeg tænkte på dig den anden dag...men var skråsikker på du var kommet her ind...fedt du fandt os...men så mangler vi heller ikke flere fra nb? gør vi?

jeg er ked af i skal slåsse sådan med ham....men hvordan er hans søvnrytme om dagen?
jeg dummede mig jo enormt da jeg kæmpede med tif...fordi jeg forsøgte at kontrollere hendes søvn om dagen...for at hun var mere træt til natten...
så hvis du også forsøger at gøre det...skriver jeg gerne om hvorfor det ikke var det rigtige at gøre...

jeg håber ham Jesus kan hjælpe...jeg ved han har hjulpet mange mennesker verden over....hæ hæ...så jeg krydser fingre for det!

Anmeld

6. marts 2008

Marco2

Dejligt at du fandt os. Har det bare skidt hvis vi "efterlader" nogen, for vil jo gerne ha' alle med :) Øv, med Sverke. Må håbe Jesus kan hjælpe. Ja, portrætfotos. Vi kørert morgenhårs-tema i øjeblikket, men jeg blev nødt til at vælge mellem at skifte mit profilbillede eller undlade at skrive indlæg i 14 dage, for fik det sgu så dårligt hver gang jeg så det grimme billede 8D ... AG - som er glad for at har fundet os!! (H)

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

linepaaske skriver:

Han vågner tit bare for at få sutten eller for at komme op i armene iet øjeblik. Min mand er god til at hjælpe til, så jeg synes det går ok alligevel. Hvad sker der lige for jeres portræt fotos? Nå jeg har også lagt et skørt et ind....

Profilfoto... tja, vi har fået en iden om at lave "temaer" og så skifte tema engang imellem... ligenu er det altså morgenhår. Vi har haft "flex-dine-muller" og det er der nogen der bliver ved med at gøre!!!

Marie - der håber at du er med på et nyt tema når vi bliver enige om hva det skal være

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

linepaaske skriver:

Profilfoto... tja, vi har fået en iden om at lave "temaer" og så skifte tema engang imellem... ligenu er det altså morgenhår. Vi har haft "flex-dine-muller" og det er der nogen der bliver ved med at gøre!!!

Marie - der håber at du er med på et nyt tema når vi bliver enige om hva det skal være

liiige så snart jeg har tid... så laver jeg den fede look a like så må i se om i kan gætte den ;o)
men det kræver altså noget tid!!!

Anmeld

6. marts 2008

linepaaske

Fedt at se billeder, tak ivf!!!
Det er så forskelligt hvordan han sover i forgårs f.eks. vågnende han kun 2 gange på 11 timer, for at få babs. Healeren mener at han har haft muskellåsninger i ryggen, så hun har "kiropraktet" ham og nu skulle det gå fremad. MEN han er blevet SÅ glad, der er intet surhed om dagen mere, så han har sgu nok haft ondt..... Så pyt med natten når jeg har en vildt glad dreng om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.