Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du får gerne véstøv af mig - i massevis.
Men vi skal da lige høre hvorfor du mener, du så småt er ved at gå i fødsel. Jeg er rigtig nysgerrig
Moms
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masser af ve støv i din retning!!
Held og lykke, god fødsel!
sender alt det jeg kan
M (: skriver: Øøøøøøøv, for at han bestemmer sig for at komme senre i dag (:
Øøøøøøøv, for at han bestemmer sig for at komme senre i dag (:
Tak skal du have - selvom jeg er begyndt at tvivle på, han nogensinde kommer ud
Moms skriver: Du får gerne véstøv af mig - i massevis. Men vi skal da lige høre hvorfor du mener, du så småt er ved at gå i fødsel. Jeg er rigtig nysgerrig Moms
Tak for vestøv.
I går havde jeg rigtig mange og smertefulde veer, der kom meget regulært, så jeg troede som sagt, jeg så småt var på vej i fødsel - men det stoppede igen, og er ikke kommet tilbage siden
rikkeregnbue skriver: Masser af ve støv i din retning!! Held og lykke, god fødsel!
Tak skal du have. Har virkelig hårdt brug for det
Oliver&Troia <3 skriver: sender alt det jeg kan
Tak skal du have - det rammer på en tør plet
PT skriver: Tak for vestøv. I går havde jeg rigtig mange og smertefulde veer, der kom meget regulært, så jeg troede som sagt, jeg så småt var på vej i fødsel - men det stoppede igen, og er ikke kommet tilbage siden
Jamen så krydser vi fingre for, at de snart kommer igen.
Vestøv!
Moms skriver: Jamen så krydser vi fingre for, at de snart kommer igen. Vestøv! Moms
Tak
Måske din livmoderhals er udslettet og din livmoder åben et par cm , nok bare pause den holder og hver ve betyder en mindre under fødslen og hver ve arbejder for dig. sikker på han nok snart skal komme ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128