Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk Mig skriver: jeg sender gerne noget hvis du så sender noget tilbage når du er færdig med det .. jeg er idag 40+3 og vil meget gerne have bassen ud nu
jeg sender gerne noget hvis du så sender noget tilbage når du er færdig med det .. jeg er idag 40+3 og vil meget gerne have bassen ud nu
Så er der også pustet lidt vestøv i din retning....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Massere af ve-støv afsted til dig!!
Guldimaven skriver: Massere af ve-støv afsted til dig!!
Tak skal du have. Send endeligt mere - ting og sager er ved at ske
PT skriver: Jeg skal nok skynde mig at blive færdig med det, tak. Jeg håber at kunne retunere det i morgen
Jeg skal nok skynde mig at blive færdig med det, tak. Jeg håber at kunne retunere det i morgen
det lyder godt
Leneur skriver: Så er der også pustet lidt vestøv i din retning....
tak for det
Mon der er sket mere?
PT skriver: Jeg har termin i morgen, men jeg tror, jeg så småt er gået i fødsel, så piger, vil I ikke være søde at sende mig noget vestøv? Please Jeg har alt klart til den forestående fødsel og venter bare på, at Baby bestemmer sig for at komme til verden. (Hvis der er nogen, der selv skal bruge noget inden for kort tid og helst ikke vil af med deres ration, vil jeg gerne betale tilbage med renter )
Jeg har termin i morgen, men jeg tror, jeg så småt er gået i fødsel, så piger, vil I ikke være søde at sende mig noget vestøv? Please
Jeg har alt klart til den forestående fødsel og venter bare på, at Baby bestemmer sig for at komme til verden.
(Hvis der er nogen, der selv skal bruge noget inden for kort tid og helst ikke vil af med deres ration, vil jeg gerne betale tilbage med renter )
vestøv sendt afsted
M (: skriver: Mon der er sket mere?
Nope, han ombestemte sig på vejen ud, og i dag har jeg overhovedet ikke haft optræk til noget
PT skriver: Nope, han ombestemte sig på vejen ud, og i dag har jeg overhovedet ikke haft optræk til noget
Øøøøøøøv, for at han bestemmer sig for at komme senre i dag (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128