Hallo....mon der er nogen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2009

Mca<3

Eva skriver:

Hej piger...
Går det godt med motion og kost?
Her kører det med meget motion og det er fedt at jeg nu kan se jeg bliver mere og mere markeret.
I dag da jeg var ude og svømme så jeg en kvinde, yngre end mig og meget stor. Kunne se hun havde fem ar fra huller i maven og kunne ikke lade være med at høre om hun havde fået lavet sådan en fedmeoperation(kan ikke huske hvad det hedder....gastric-noget)
Nå, men hun var jo meget glad for hendes valg, heldigvis.
Sammen med mig var min veninde...hun er lige så høj og vejer det samme som den kvinde jeg talte med...hun er igang med at lære at spise som hun skal og røre sig, så begge dele passer sammen.
Nå, men hun sagde til mig bagefter at hun aldrig ville have en sådan operation...hun ville selv og synes ikke det er godt at gøre det på en kunstig måde. Og jeg synes jo bare hun er mega meget sej...
Men hvad mener I?? Synes I disse operationer er godt eller skidt og ville I selv ville eller turde??
Knus Eva..

De bliver kun udført hvis dit liv er i fare pga fedme ,,,

Syntes det er en god ting da de redder liv og jo jeg ville få det gjort hvis ikke andre muligheder virkede for mig Men tror seriøst ikke jeg ville nå at komme derud , men skal jo aldrig sige aldrig
Knus ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2009

Lullaby

Lige netop der jeg også ser en stor svaghed....det handler jo om at ændre tankegang og adfærd.

Ja og det kan man ikke just sige de har gjort. De sidder også og praler med at de har tabt sig til den og den buksestr men jeg tager nu hatten af for dem som har tabt sig ved at ændre kost osv. Jeg syntes det andet er snyd og især når de så slet ikke er fornuftige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.