Eva skriver:
Hej piger...
Går det godt med motion og kost?
Her kører det med meget motion og det er fedt at jeg nu kan se jeg bliver mere og mere markeret.
I dag da jeg var ude og svømme så jeg en kvinde, yngre end mig og meget stor. Kunne se hun havde fem ar fra huller i maven og kunne ikke lade være med at høre om hun havde fået lavet sådan en fedmeoperation(kan ikke huske hvad det hedder....gastric-noget)
Nå, men hun var jo meget glad for hendes valg, heldigvis.
Sammen med mig var min veninde...hun er lige så høj og vejer det samme som den kvinde jeg talte med...hun er igang med at lære at spise som hun skal og røre sig, så begge dele passer sammen.
Nå, men hun sagde til mig bagefter at hun aldrig ville have en sådan operation...hun ville selv og synes ikke det er godt at gøre det på en kunstig måde. Og jeg synes jo bare hun er mega meget sej...
Men hvad mener I?? Synes I disse operationer er godt eller skidt og ville I selv ville eller turde??
Knus Eva..
De bliver kun udført hvis dit liv er i fare pga fedme ,,,
Syntes det er en god ting da de redder liv og jo jeg ville få det gjort hvis ikke andre muligheder virkede for mig

Men tror seriøst ikke jeg ville nå at komme derud , men skal jo aldrig sige aldrig

Knus ,,
Anmeld