Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vågner selv nogle nætter flere gange, har også været oppe kl 3 om natten og måtte både spise og være på wc mega træls.. i nat vågnet jeg og havde krampe i en nerve i bennet fuck det gjorede ondt. har i dag hørt fra min mor at hun havde samme problem i sine fødselser jeg går også ud som et lys om aften, jeg sover helst på sofaen efterhånden, for der er der større chance for at jeg ikke ligger mig på maven. får max lov til at ligge 5 min på maven.. jeg går ind i uge 17 på torsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pu ha, det lyder da godt nok også til at du lider lidt. Øv øv. Håber for os begge at det ikke varer hele graviditeten selvom jeg desværre frygter at det kun bliver værre
projekt-ønskebarn skriver: Pu ha, det lyder da godt nok også til at du lider lidt. Øv øv. Håber for os begge at det ikke varer hele graviditeten selvom jeg desværre frygter at det kun bliver værre
hehe ja der går næsten ikke en nat hvor jeg ikke vågner i nat vågnet jeg klokken fem og kunne bare ikke sove og måtte spise noget en bid mad.. skældte altså mit barn ud for den skal ikke vendes til at spise om natten og faldt først i søvn igen omkring halv syv igen. sov så til kl 11 ca
Jeg vågner også tusind gange, ville ønske jeg bare kunne sove igen når jeg jeg følte for det, men der er desværre et hårdt og tidskrævende studie der kalder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128