Kun i 17. Uge og sover allerede dårligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

projekt-ønskebarn

Som overskriften lyder på er jeg kun på vej ind i 17. Uge og sover allerede dårligt om natten, vågner kl 5 og kan ikke sove længere. Vågner også mange gange i løbet af natten .   Håber det bliver bedre, ellers bliver det nogle laaaange måneder. Er der andre der oplever det samme allerede nu eller har gjort? Har i et trick til bedre søvn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Ditte-3

jeg vågner mange gange på grund af jeg skal tisse men ellers ikke.

håber da for dig det bliver beder.

Anmeld

4. februar 2012

projekt-ønskebarn

Håber jeg også  

Anmeld

4. februar 2012

sarahjylland

For mig er det heldigvis vendt. TIsser ikke så meget om natten mere og går bare ud som et lys. Men puha tænkt ikke at kunne sove længere end til kl 5 :/

Anmeld

4. februar 2012

projekt-ønskebarn

Håber det bliver bedre for ja 5 er lige tidligt nok, men hva pokker så er jeg jo inde i rutinen til bebs kommer  

Anmeld

4. februar 2012

projekt-ønskebarn

Det er vidst noget med at det er tidligere når det er Ens andet barn men håber det bliver snart - glæder mig sådan til at mærke hende  

Anmeld

4. februar 2012

sarahjylland

projekt-ønskebarn skriver:

Det er vidst noget med at det er tidligere når det er Ens andet barn men håber det bliver snart - glæder mig sådan til at mærke hende  

Det var også sådan med nr 1 i hvert fald for mig

Anmeld

5. februar 2012

projekt-ønskebarn

Jeg venter tålmodigt i spænding på at det sker. Mærkes det første gang som bobler eller er jeg ikke i tvivl

Anmeld

5. februar 2012

benzon

projekt-ønskebarn skriver:

Som overskriften lyder på er jeg kun på vej ind i 17. Uge og sover allerede dårligt om natten, vågner kl 5 og kan ikke sove længere. Vågner også mange gange i løbet af natten .   Håber det bliver bedre, ellers bliver det nogle laaaange måneder. Er der andre der oplever det samme allerede nu eller har gjort? Har i et trick til bedre søvn? 

sådan have jeg det for et par uger siden og jeg kan stadig ikke ligge halvt på maven for så vågner jeg kan godt føle dig og på torsdag er jeg i uge 17

Anmeld

5. februar 2012

projekt-ønskebarn

Åh hvor jeg håber at det bliver bedre men godt at høre at det ikke kun er mig trods alt. Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.