Er noget ideforladt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.685 visninger
47 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Leneur

Så hvad er jeres madplan for næste uge??? Det eneste jeg ved er at vi skal have en gang boller i karry... Ellers er jeg total blank. I må også meget gerne smide nogle lækre nemme fiskeretter ind... På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

AndreasMor84

Leneur skriver:

Så hvad er jeres madplan for næste uge??? Det eneste jeg ved er at vi skal have en gang boller i karry... Ellers er jeg total blank. I må også meget gerne smide nogle lækre nemme fiskeretter ind... På forhånd tak...

Plejer tit at lave fisk i kokos. det er super nemt.
Torsk eller anden fisk i et fad, hæld kokosmælk over og tilsæt div. grønsager - jeg bruger babymajs, løg, ærter, champignon og gulerødder. Ind i ovnen i en halv times tid og server ris til. Bum

Anmeld

4. februar 2012

Leneur

Har fået lavet madplan men mangler stadig ideer. Gerne nemme og varieret....

Anmeld

4. februar 2012

Muffin_girl

Leneur skriver:

Har fået lavet madplan men mangler stadig ideer. Gerne nemme og varieret....

Millionbøf

kotelletter i fad

kylling i karry

Diverse supper

hjemmelavet sandwich

Tacoskaller

pandekager med fyld

bøf m/bløde løg

burger 

hotdog 

hjemmelavet pizza

kyllingefrikadeller

fiskefrikadeller

bagt laks

kylling i fad med frisk pasta

Ja det var dem jeg lige kunne komme i tanke om

Anmeld

4. februar 2012

Leneur

AalborgPigen skriver:

Millionbøf

kotelletter i fad

kylling i karry

Diverse supper

hjemmelavet sandwich

Tacoskaller

pandekager med fyld

bøf m/bløde løg

burger 

hotdog 

hjemmelavet pizza

kyllingefrikadeller

fiskefrikadeller

bagt laks

kylling i fad med frisk pasta

Ja det var dem jeg lige kunne komme i tanke om

Det var da også utroligt mange og lækre forslag. Tak for det...

Anmeld

4. februar 2012

Leneur

Plejer tit at lave fisk i kokos. det er super nemt.
Torsk eller anden fisk i et fad, hæld kokosmælk over og tilsæt div. grønsager - jeg bruger babymajs, løg, ærter, champignon og gulerødder. Ind i ovnen i en halv times tid og server ris til. Bum

Er det en stor eller lille dåse kokosmælk? Du må meget gerne skrive hvor meget og hvordan og hvorledes, da jeg er en elefant i et køkken men den skal helt sikkert prøves og tak for det....

Anmeld

4. februar 2012

AndreasMor84

Leneur skriver:

Er det en stor eller lille dåse kokosmælk? Du må meget gerne skrive hvor meget og hvordan og hvorledes, da jeg er en elefant i et køkken men den skal helt sikkert prøves og tak for det....

En stor

Tager en bradepande og lægger fisken i. Lægger de ønskede grøntsager ovenpå (1 løg, ½ dåse babymajs, ærter, et par gulerødder i tern osv.) og så hælder jeg bare en dåse kokosmælk over. I ovnen ca ½ time ved 200 grader

Anmeld

4. februar 2012

Leneur

AndreasMor84 skriver:

En stor

Tager en bradepande og lægger fisken i. Lægger de ønskede grøntsager ovenpå (1 løg, ½ dåse babymajs, ærter, et par gulerødder i tern osv.) og så hælder jeg bare en dåse kokosmælk over. I ovnen ca ½ time ved 200 grader

Super. den lyder bare lækker. Den skal vi have på fredag når jeg kan få frisk fisk ved fiskehandleren

Anmeld

4. februar 2012

tinasmor

Gå evt. ind på tv godmorgen Danmarks hj.side på forsiden er der et link: godmorgen kur. Der kan du hver uge se en uge plan med alt muligt lækkert også med liste til alt hvad du skal købe. Det er helt alm. retter som er ret hurtige at lave.

Anmeld

4. februar 2012

Malthes mor

rema1000 har nogle super nemme, sunde og lette madopskrifter. Og variende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.