Rengoring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2009

starsofheaven

Hjemme hos os er der altid pænt og rent, dog flyder det med legetøj indtil aften hvor vores datter sover så kommer det også væk. Men selvfølgelig kan der ligge ting og flyde men kan bedst lide der er orden og rent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

eliasogmor

jeg lider af rengøringsvanvid..men det er dog ikke så slemt mere.....

Anmeld

17. marts 2009

sandra-t

lider mere eller mindre af rengørings vanvid.. kan simpelhen ikke ha det roder og der ligger hundehår overalt.. så her er det næsten dagligt at den får hele turen. men nok også mest pga. hunden der sviner sådan og jeg kan ikke slappe af når jeg ved at der er noget der skal ordnes. selv de nye lamper jeg købte igår er kommet op idag

Anmeld

17. marts 2009

Fam. Madsen

jeg kan ikke slapper af hvis der roder eller hvis der er støvet..

så her hjemme bliver der støvsuget hverdag og vasket tøj hverdag.

jeg ryder alt op inden jeg går i seng hverdag dag...

jeg skifter senge tøj engang om ugen....

-sandra

Anmeld

17. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vil hellere have rod end stress så det bliver nedprioriteret, det med rengøringen.

MEN - Jeg vil IKKE leve i lort, så der bliver et par gange om måneden støvsuget og bordene bliver altid tørret af osv. opvasken taget, vasketøjet og det...

Jeg forsøger også at holde nogenlunde opryddet, men er gift med en dimsoman der altid har gang i 1000 projekter, så det er lidt svært.

Jeg er fuldstændig ligeglad med støv øverst på hylderne og tager det 1-2 gange om året.
Så HELLERE ROD END STRESS - helt sikkert!

Anmeld

18. marts 2009

Pia.

Jeg elsker når her er rent og orden og drømmer tit om et hjem der bare altid dufter rent og frisk - MEN, jeg syntes ikke altid det kan lade sig gøre.... Desværre...

jeg slapper bedre af og nyder en stille aften hvis der er helt rent og orden omkring mig - men det sker ikke så tit....

Knus Pia.

Anmeld

18. marts 2009

Diana...

Jeg elsker og gøre rent og har det bedst når her er rent. Men kan sagtens slappe af selv om her ikke er ryddet og og gjort rent.

Vi prøver og støvsuge hver dag da vi har 2 katte og en hund men det er sgu ikke lige hverdag det lykkes og der kan os godt stå lidt opvask selvfølgelig skyllet af uden jeg går i panik men har det helt klart bedst når der er rent men det ikke lige altid det lykkes.

Men når vi skal ha gæster er jeg os en af dem hvor der SKAL være pinligt rent. for ellers vil jeg ikke have gæster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.