Rengoring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Rengorings vanvid eller der er tit spindelvaev og ting der roder

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.225 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Miamaja

Skal alt bare vaere rent ellers kan du ikke slappe af eller tager du det stille og roligt? Nysgerrig for jeg er gift ind i en familie hvor man kan spise fra deres gulve - saa rent er der ALTID i de snart 10 aar jeg har kendt dem.
Jeg har det saadan at jeg gor pinligt meget rent saa snart vi faar gaester men ellers kan der godt rode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

sarulee

Hader at gøre rent og hader at spilde min tid med det, så nu hvor vi har fået den lille betaler vi min svigermor for at gøre det.

Anmeld

17. marts 2009

Miamaja

sarulee skriver:

Hader at gøre rent og hader at spilde min tid med det, så nu hvor vi har fået den lille betaler vi min svigermor for at gøre det.

alletiders ide

Anmeld

17. marts 2009

Anja

Har det bedst, når der er rent og rydeligt.

Husker min ekskærestes bedstemor altid sagde: "Man skal HOLDE rent ikke gøre rent", så det forsøger jeg at gøre. Altså holde det nede løbende så man sjældent virkeligt trænger

Anmeld

17. marts 2009

Lullaby

Tja, jeg ville gerne have overskuddet til at holde et rent hjem hver dag men syntes ikke tiden er til det. Rydder dog op et par gange om ugen og støvsuger sådan ca hver anden dag men pt ligger der legetøj ud over hele vores stuegulv og det kommer det nok til indtil torsdag hvor rengøringshjælpen kommer

Anmeld

17. marts 2009

Honningblomst

Jeg elsker orden og et rent hjem, men jeg synes det er super uinspirerende at gøre rent og rydde op og så er der jo tre mod en herhjemme...så her ordner jeg når jeg gider og skal...og jeg kan sagtens slappe af selvom det roder. Det skal man sgu kunne med børn...
Knus..

Anmeld

17. marts 2009

Balderson

Anja skriver:

Har det bedst, når der er rent og rydeligt.

Husker min ekskærestes bedstemor altid sagde: "Man skal HOLDE rent ikke gøre rent", så det forsøger jeg at gøre. Altså holde det nede løbende så man sjældent virkeligt trænger

x-kærsten's bedstemor har nok fat i noget der ;0)

Anmeld

17. marts 2009

Lusi

Jeg er typen der render rundt og gør pinligt rent, når vi får gæster, men somme tider tager fanden ved mig og SÅ skal der gøres rent..... Også selvom klokken er 22 om aftenen

Men rydder altid pænt op..Her roder sjældent, er mere rengørring der er pææænt kedeligt

Anmeld

17. marts 2009

SaNiNa

Har det helt klar bedst når her ikke roder, så her ryder jeg op hver aften enden jeg går i seng så jeg ikke skal stå op til det...

Der bliver vasket gulve engang om ugen og støvet af osv... selv sengetøjet skifter jeg engang om ugen og har altid gjort det...

så har stemt at jeg slapper bedst af når det ikke roder (tror det var det den hed)

Anmeld

17. marts 2009

Mormilla

Jeg kan bedst li når der er rent, ellers kan jeg ikke slappe af. hader at se på støv og skidt!!! Nu har jeg to hunde, så jeg støvsuger og vasker gulv over det hele hver anden dag, nogen gange hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.