snapper baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

DitteFisk

Åh kan huske da vores hund gjorde det, da jeg var barn. Og min mor er dagplejer, så det er slet slet ikke acceptabelt Mine forældre følte sig nødsaget til at finde ham et andet hjem Og jeg var SÅ ked af det, følte aldrig at jeg kunne tilgive dem for det, men det var det bedste. En hund der ikke kan lide børn, skal ikke være i nærheden af børn. Måske kan hunden lære det, men jeg ville ikke selv turde tage chancen. Og ville du så holde hund og barn adskilt altid? Det er en svær situation...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jamen i så fald, så ville jeg finde hunden et andet hjem - mener stadig at det vil være synd at aflive en god og mild hund, som du selv skriver. Den skal nok bare til et sted uden mindre børn, for selvfølgelig kan i ikke have en hund, som knurrer og snapper efter jeres dreng.

/Fenja

Vil heller ikke aflive hende, vi har to mulige hjem på hånden til hende. Det er bare en svær beslutning, for til dels er det jo barnet der overskrider hendes grænser og det kan bare ikke undgåes 100% men det er jo bare ikke i orden uanset hvad at hun begynder at snappe.

Anmeld

3. februar 2012

DLM

Jeg vil sige som så mange andre, find et nyt hjem. Det der er sket må bare ikke ske, den skal ikke engang knurre af et barn. Har selv, efter vi fik vores søn, været nødsaget til at sætte vores elskede dejlige kat på en gård, hvor hun så nu trives super godt. Men der var ikke andet at gøre. det er hårdt, men jeg vil sige det er for det bedste... tænk hvis hun en dag bidder ham.

Anmeld

4. februar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja vores hund har snappet voes baby på 8 måneder idag

Hun har før knurret af ham hvis han kom for tæt på, og idag fik hun så snappet ham i lillefingeren, et meget microskopisk lille hak, men han blev bare SÅ ked af det

Hvor er det hårdt altså, vil jo ikke omplacere hende, men er slet ikke tryg ved hun er her. Hun har aldrig haft problemer med større børn (over 5) eller små før idag. Hun er en lille og rolig, sød hund, men ved både hendes far og mor heller ikke kan omgåes børn. ihvertfald ikke uden super skarp overvågning. Fordi de biver nærvøse.

Hun er 1 1/2 år kun

Jeg synes det kommer helt an på omstændighederne.....

Var det umotiveret at den bare gik hen og snappede eller, fordi man var uopmærksom og barnet har prikket øjne eller hvordan.

Det er ikke iorden den gør det med den har ikke andre forsvarsmuligheder, og hunde er jo ikke robotter, den kan jo være bleven bange.

Så synes ikke man kan stille det så sort hvidt op.

Jeg er selv bleven bidt/ snappet efter fler gange som barn, og må sige at    flere gange har det været min skyld.

Ved godt en 8 mdr baby ikke ved hvad der er ok over for en hund Men jeg ville ikke bare aflive 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.