det gør så ondt i min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

2721

FrkLarsen skriver:

Det er satme heller ikke sjovt.

Jeg lå med 39,7 i feber igår aftes, og lægevagten ville alligevel ikke se mig, så måtte gå til egen læge i formiddags. 

Hold øje med din temperatur 

Din stakkel God bedring til dig

Jeg er influenzavaccineret da jeg har nedsat immunforsvar, så jeg håber ikke det er det, men jeg vil holde øje med min temperatur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

2721

Bom skriver:

For mig lyder det mere som et mave sår og mavesyrer i spiserøret..

Hvis du er meget generet af det ville jeg da ringe til vagtlægen og få nogle piller for det, de hjælper hurtigt..

Jeg bøvler selv med for meget mavesyrer engang imellem..

Mavesår?? Hvad skyldes det, hmm kunne godt være jeg skulle overveje en læge hvis det bliver ved

Anmeld

3. februar 2012

Bom

Puslingen skriver:

Mavesår?? Hvad skyldes det, hmm kunne godt være jeg skulle overveje en læge hvis det bliver ved

Der er jo ingen der siger det er mavesår..

Men mavesår kan opstå af en bakterie, stress og for meget smertestillende som panodil..

Tror mest på at du har for meget mave syrer.. Når jeg bøvler med mavesyren, har jeg sådan en trykkende sulten fornæmmelse, og det kan gøre rigtig ondt, men jeg kan simpelthen ikke spise noget.. Så får jeg nogle piller og så går det væk igen..
Mavesyrer bliver provokeret af for meget kaffe, cola og cigaretter..

Anmeld

3. februar 2012

2721

Bom skriver:

Der er jo ingen der siger det er mavesår..

Men mavesår kan opstå af en bakterie, stress og for meget smertestillende som panodil..

Tror mest på at du har for meget mave syrer.. Når jeg bøvler med mavesyren, har jeg sådan en trykkende sulten fornæmmelse, og det kan gøre rigtig ondt, men jeg kan simpelthen ikke spise noget.. Så får jeg nogle piller og så går det væk igen..
Mavesyrer bliver provokeret af for meget kaffe, cola og cigaretter..

Jeg føler på ingen måde sult, jeg føler mere jeg har glasskår eller lignene i maven og det er smertefuldt at spise og drikke og smerten er der længe efter jeg har spist eller drukket

Anmeld

3. februar 2012

Bom

Puslingen skriver:

Jeg føler på ingen måde sult, jeg føler mere jeg har glasskår eller lignene i maven og det er smertefuldt at spise og drikke og smerten er der længe efter jeg har spist eller drukket

Hmm lyder mærkeligt..

Men sys da ihvertfald du skal få en læge til at kigge på dig..

Go bedring og kom gerne med en update.

Anmeld

3. februar 2012

2721

Bom skriver:

Hmm lyder mærkeligt..

Tak, jeg giver det lidt tid i håb om det går over ellers søger jeg læge og i såfald skal jeg nok give en update

Anmeld

4. februar 2012

2721

Bom skriver:

Hmm lyder mærkeligt..

Endte med at ringe til vagtlægen i går som mente det var mavesyre/mavesår og sendte en recept på noget syredæmpende og så skulle jeg kontakte egen læge mandag.

Men indtil nu har pillerne ingen effekt haft og jeg har lidt svært på at tro på en diagnose stillet over tlf

Hvor længe har det taget for dig før medicin havde sin virkning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.