det gør så ondt i min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

2721

Det gør dp ondt i min mave når jeg prøver ar spise eller drikke.Nogen det ved hvad jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

livhemdrup

Puslingen skriver:

Det gør dp ondt i min mave når jeg prøver ar spise eller drikke.Nogen det ved hvad jeg kan gøre?

er du ved at rende ind i noget influenza måske??? prøv eventuelt at ringe til lægevagten

Anmeld

3. februar 2012

2721

livhemdrup skriver:

er du ved at rende ind i noget influenza måske??? prøv eventuelt at ringe til lægevagten

Hmm, jeg tror det ikke. Det føles mere som om jeg har prøvet at spise noget med en masse kanter som derfor gør ondt, ved ikke om det gir mening

Anmeld

3. februar 2012

livhemdrup

Puslingen skriver:

Hmm, jeg tror det ikke. Det føles mere som om jeg har prøvet at spise noget med en masse kanter som derfor gør ondt, ved ikke om det gir mening

og det er kun i maven ikke hals og den vej??

Anmeld

3. februar 2012

2721

livhemdrup skriver:

og det er kun i maven ikke hals og den vej??

Også halsen og det ja, hele vejen

Anmeld

3. februar 2012

FrkLarsen

Det kunne måske være en influenza der ligger og lure?

Jeg selv ligger med influenza nu, og det startede med mavesmerter og opkast, derefter fik jeg det eller bare skidt.. Utilpas i muskler og led, træthed, fryser, sveder, feber, hovedpine ondt i halsen, hoste, osv osv.

Det kan dog også være noget helt andet 

Anmeld

3. februar 2012

2721

FrkLarsen skriver:

Jeg selv ligger med influenza nu, og det startede med mavesmerter og opkast, derefter fik jeg det eller bare skidt.. Utilpas i muskler og led, træthed, fryser, sveder, feber, hovedpine osv osv.

Håber jeg godt nok ikke

Anmeld

3. februar 2012

2721

FrkLarsen skriver:

Jeg selv ligger med influenza nu, og det startede med mavesmerter og opkast, derefter fik jeg det eller bare skidt.. Utilpas i muskler og led, træthed, fryser, sveder, feber, hovedpine osv osv.

Håber jeg godt nok ikke

Anmeld

3. februar 2012

FrkLarsen

Puslingen skriver:

Håber jeg godt nok ikke

Det er satme heller ikke sjovt.

Jeg lå med 39,7 i feber igår aftes, og lægevagten ville alligevel ikke se mig, så måtte gå til egen læge i formiddags. 

Hold øje med din temperatur 

Anmeld

3. februar 2012

Bom

For mig lyder det mere som et mave sår og mavesyrer i spiserøret..

Hvis du er meget generet af det ville jeg da ringe til vagtlægen og få nogle piller for det, de hjælper hurtigt..

Jeg bøvler selv med for meget mavesyrer engang imellem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.