Kraftig mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Haha, jeg syntes også det kom lige lovlig tit til at starte med efter graviditeten, indtil jeg kom i tanke om, at det jo egentlig bare var sådan regelmæssig menstruation var

Lucky you

Sådan havde jeg det også .. Syns ALTID jeg havde det .. Men tiden gik jo så stærkt !!

Yees

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

norenberg

Jeg bløder så meget 5 dage om måneden at jeg har en blodprocent på5,1 og jævnligt skal have blod....jeg ligger på vådligger lagen og bruger ob og bind samtidig når jeg sover men bløder ofte igennem alligevel, og så holder jeg mig hjemme i ro alle dagene

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Sådan havde jeg det også .. Syns ALTID jeg havde det .. Men tiden gik jo så stærkt !!

Yees

Ja, lige pludselig er der bare gået en måned mere Jeg er på p-ringe igen, og de sidste 2 gange har jeg glemt at tage den ud, fordi jeg ikke havde lagt mærke til, at de 3 uger allerede var gået

Men vi hopper tilbage på kondomer nu, der er for lidt action til at det kan betale sig at bruge andet

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

norenberg skriver:

Jeg bløder så meget 5 dage om måneden at jeg har en blodprocent på5,1 og jævnligt skal have blod....jeg ligger på vådligger lagen og bruger ob og bind samtidig når jeg sover men bløder ofte igennem alligevel, og så holder jeg mig hjemme i ro alle dagene

Hvor vildt!
Jeg fik tjekket blodprocent for et par mdr siden i forbindelse med noget andet, og det var heldigvis som det skulle være 

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Ja, lige pludselig er der bare gået en måned mere Jeg er på p-ringe igen, og de sidste 2 gange har jeg glemt at tage den ud, fordi jeg ikke havde lagt mærke til, at de 3 uger allerede var gået

Men vi hopper tilbage på kondomer nu, der er for lidt action til at det kan betale sig at bruge andet

Kondomer glemmer man heller ik

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Kondomer glemmer man heller ik

Nææh, de er bare nogen værre party-dræbere

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Nææh, de er bare nogen værre party-dræbere

Hahahahahah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.