Kraftig mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Zeus

Hej derude..

Jeg plejer at have kraftig mens, men synes det er ret voldsomt idag, selv for mig

Jeg bruger O.B med 6 dråber på, og de plejer at kunne holde 4-5 timer, i dag har de holdt 2 timer og halvanden time (og lidt længere da jeg sov middagslur, men der rendte det også lige så snart jeg rejste mig op), men hvor længe må jeg bløde så voldsomt? Hvad havde i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Zeus

Slet ingen erfaringer med styrtblødning? Eller, ved ikke om man kalder det det, men det er stadig meget kraftigt, og skal skifte hver anden time..

Anmeld

3. februar 2012

Mor010711

Så længe du ikke føler dig skidt tilpas, tror jeg ikke du skal bekymre dig. Efter at have født, vælter det også bare ud her. 

Engang da jeg var 12-13 år besvimede jeg pga. blodmangel da jeg havde kraftig menstruation og min mor kørte med på skadestuen for lige at få det tjekket. Og den eneste besked jeg fik var at jeg bare skulle tage den med ro og slappe af de næste par dage. Det lyder lidt dramatisk og lidt som en røver, kan jeg godt se... Men den er altså go' nok.

Så hvis du bare føler dig fint tilpas, så tror jeg det er fint 

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Mor010711 skriver:

Så længe du ikke føler dig skidt tilpas, tror jeg ikke du skal bekymre dig. Efter at have født, vælter det også bare ud her. 

Engang da jeg var 12-13 år besvimede jeg pga. blodmangel da jeg havde kraftig menstruation og min mor kørte med på skadestuen for lige at få det tjekket. Og den eneste besked jeg fik var at jeg bare skulle tage den med ro og slappe af de næste par dage. Det lyder lidt dramatisk og lidt som en røver, kan jeg godt se... Men den er altså go' nok.

Så hvis du bare føler dig fint tilpas, så tror jeg det er fint 

Jeg synes bare det er helt vildt, jeg har aldrig i mit liv blødt så meget før Og jeg synes i forvejen, jeg normalt bløder mere end de fleste

Men føler mig okay, og har heller ikke voldsomme mens smerter, så det er da altid noget

Men tak for svar, så er jeg da lidt beroliget

Anmeld

3. februar 2012

Mor010711

Zeus skriver:

Jeg synes bare det er helt vildt, jeg har aldrig i mit liv blødt så meget før Og jeg synes i forvejen, jeg normalt bløder mere end de fleste

Men føler mig okay, og har heller ikke voldsomme mens smerter, så det er da altid noget

Men tak for svar, så er jeg da lidt beroliget

Jeg ville hvert fald ikke være bekymret. Men hvis du er ytryg ved det, kan du jo ringe til lægevagten, bare lige for at høre... 

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

jeg ville ikke være bekymret.. sådan har jeg blødt i 9 år...

Anmeld

3. februar 2012

Dot D

Jeg bløder også rigtigt meget ind i mellem, jeg har ikke gjort noget andet end at skifte bind og lignende ofte.

Kan huske i skolen, var det helt slemt, der havde jeg extra tøj med, for blødte tit igennem på ÉN lektion, vildt.

Hvis du bliver utilpas, så synes jeg, at du skal reagere og evt kontakte lægen..

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Maja88 skriver:

jeg ville ikke være bekymret.. sådan har jeg blødt i 9 år...

Ej hvordan kan du holde det ud??

Jeg nægter at købe mindre end 6 dråber, fordi jeg simpelthen ikke gider skifte hver 2. eller 3. time, og har været så glad efter jeg fandt dem der kunne holde længere.. Og nu i dag, hvor jeg har måttet skifte så tit alligevel? Arhmen jeg gider det ikke!

Men så er jeg da slet ikke bekymret mere, nu er jeg bare lidt små-irriteret

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Zeus skriver:

Ej hvordan kan du holde det ud??

Jeg nægter at købe mindre end 6 dråber, fordi jeg simpelthen ikke gider skifte hver 2. eller 3. time, og har været så glad efter jeg fandt dem der kunne holde længere.. Og nu i dag, hvor jeg har måttet skifte så tit alligevel? Arhmen jeg gider det ikke!

Men så er jeg da slet ikke bekymret mere, nu er jeg bare lidt små-irriteret

jeg har altid brugt de grønne da de suger mere end de orange synes jeg...

har skiftet hver 2-3 time...eller hver gang jeg var på toilettet...

når jeg skulle i seng om natten så sov jeg med et kæmpe natbind ovenpå et håndklæde og så trusser...

og derudover lå jeg på et tisselagen, da jeg ofte blødte igennem....

men nu har jeg fået en spiral og har kun blødt en gang og det var jo piece of cake i forhold til hvad jeg er vant til...

men man bliver jo vant til det..

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Dot D skriver:

Jeg bløder også rigtigt meget ind i mellem, jeg har ikke gjort noget andet end at skifte bind og lignende ofte.

Kan huske i skolen, var det helt slemt, der havde jeg extra tøj med, for blødte tit igennem på ÉN lektion, vildt.

Hvis du bliver utilpas, så synes jeg, at du skal reagere og evt kontakte lægen..

Jeg synes også jeg plejer at bløde meget, især de sidste par år, hvor jeg så derimod ikke har blødt så længe.. Men jeg har aldrig oplevet noget lign Jeg er bare glad for at jeg købte 4 pakker o.b sidst, for jeg kunne lige så godt sidde ude på toilettet hele tiden, hvis jeg kun havde haft de alm tamponer hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.