Så er det snart ved at være spændende... Igen igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Melanie Bjerre

Heej tøser

Ja nu er det snart ved at være mens tis igen, og som jeg plejer, ønsker jeg virkelig at den bliver væk... 

Jeg har lavet en aftale med min gynækolog om at hvis den ikke er der denne gang vil han finde ud af om jeg med 100% sikkerhed KAN blive gravid... Så, jeg håber bare den er der nu Der er lige præcis en uge til nu, tror jeg har brug for nogle krydsede fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Ja nu er det snart ved at være mens tis igen, og som jeg plejer, ønsker jeg virkelig at den bliver væk... 

Jeg har lavet en aftale med min gynækolog om at hvis den ikke er der denne gang vil han finde ud af om jeg med 100% sikkerhed KAN blive gravid... Så, jeg håber bare den er der nu Der er lige præcis en uge til nu, tror jeg har brug for nogle krydsede fingre

Anmeld

3. februar 2012

mariesmavse92

HELD OG LYKKE, spændende!!! Håber det allerbedste !!!

Anmeld

4. februar 2012

Melanie Bjerre

mariesmavse92 skriver:

HELD OG LYKKE, spændende!!! Håber det allerbedste !!!

Mange tak..

Ja det er virkelig spændende...

For engangs skyld har jeg ingen symptomer haft, så det kan da være det er anderledes end det plejer denne gang

Anmeld

4. februar 2012

Melanie Bjerre

Frk-Lotusblomst skriver:

Taak

Anmeld

4. februar 2012

S.Maria

Håber den er der denne gang 

Anmeld

4. februar 2012

Miss Church

alt hvad jeg kan for det den er der 

Anmeld

5. februar 2012

mc90

krydser fingre

Hvornår skal du teste??

Anmeld

5. februar 2012

Camillos

Melanie-Marie92 skriver:

Mange tak..

Ja det er virkelig spændende...

For engangs skyld har jeg ingen symptomer haft, så det kan da være det er anderledes end det plejer denne gang

hvor lang tid har i prøvet nu ?

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.