Jeg bliver simpelthen nødt til at fortælle jer det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Maja88

AnneBJ skriver:

Næhæ..! 

Dumme Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Maria-s

Anonym skriver:

...men jer, jeg har som venner på Facebook, I må looove mig ikke at sige noget!

Det er først ved at sive ind hos mig selv, og mine tanker kører rundt!

Men, JonTri, du er ikke alene længere.....jeg testede sgu positivt igår! Det var halvt planlagt/halvt uheld, så jeg skal lige vænne mig til tanken, men det er helt vildt! Det plejer ikke at gå så let for os. Jeg var omkring lægen imorges, for at få det bekræftet.

Jeg skal være mor igen!!

Jeg aner ikke, hvor langt jeg er henne, men måske 5+et eller andet... Hvis mine beregninger holder stik har jeg termin omkring d. 1. oktober.

Jeg skal nok give mig til kende senere, men I kan sikkert gætte, hvem jeg er alligevel. Der er bare ingen, der ved noget endnu, så vi vil lige vente med at fortælle hele verden, indtil vi ved lidt mere om et par uger, og vi har vænnet os til det.

fra en som ikke har sovet ret meget i nat!

Er der snart ved at være gået et par uger??!!!?????

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Er der snart ved at være gået et par uger??!!!?????

Nope!

Jeg fortæller det rundt omkring sidst i næste uge, så senest mandag d. 27. februar får I at vide, hvem jeg er!

Anmeld

16. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

TS afslører sig tidligst når "virkeligheden" kender til graviditeten.. 

Jeg hvisker intet! Jeg er endnu bedre til at holde på hemmeligheder, end jeg er til at gætte dem!!

Du er møggo' til både at holde på hemmeligheder og lave online pokerface! Det er en vigtig egenskab!

Anmeld

16. februar 2012

Mettemus

Anonym skriver:

Nope!

Jeg fortæller det rundt omkring sidst i næste uge, så senest mandag d. 27. februar får I at vide, hvem jeg er!

Jeg glæder mig! Men det ved du jo...

Anmeld

16. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Du er møggo' til både at holde på hemmeligheder og lave online pokerface! Det er en vigtig egenskab!

Af hjertet tak 

Anmeld

16. februar 2012

Marco2

Altså jeg har været heeelt blank, og tror ikke på at det er hende jeg sådan lige kan "holmes" mig frem til det er.

For hvis det er hende er det da vist ikke hverken første eller andet eller … barn??

Nej jeg ved ikke hvem det er. Men synes der mangler en markant profil til at skrive i denne tråd

AG

Anmeld

16. februar 2012

Maria-s

Marco2 skriver:

Altså jeg har været heeelt blank, og tror ikke på at det er hende jeg sådan lige kan "holmes" mig frem til det er.

For hvis det er hende er det da vist ikke hverken første eller andet eller … barn??

Nej jeg ved ikke hvem det er. Men synes der mangler en markant profil til at skrive i denne tråd

AG

JA det har jeg også tænkt på!!!! Og med alle de planer der er igang der, KUNNE det jo selvfølgelig GODT være???!

Anmeld

26. februar 2012

Maria-s

Anonym skriver:

Nope!

Wuuuuuuhhhuuuuuuuu så er det i mooooorgen!!!  Meeeen du må da godt fortælle det allerede i dag hvis det er

Anmeld

26. februar 2012

Maja88

Maria-s skriver:

Wuuuuuuhhhuuuuuuuu så er det i mooooorgen!!!  Meeeen du må da godt fortælle det allerede i dag hvis det er

ja også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.