Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Taaark!Jeg synes da, det er sjovere, hvis du skriver en pb til mig!
Taaark!Jeg synes da, det er sjovere, hvis du skriver en pb til mig!
Jeg er nu HELT blank... med mindre du er elvers... ej det er ikke godt til min nysgerrighed, det her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det er ikke mig Har bare været i sommerhus med svigermekanikken siden fredag, derfor den manglende online status
Hvem er det, hvem er det, HVEM er det?????!!!
JEg var SIKKER på det var Carina, men det er det jo så ikke, eller???? ?
Maria-s skriver: Ja det er ikke mig Har bare været i sommerhus med svigermekanikken siden fredag, derfor den manglende online status Hvem er det, hvem er det, HVEM er det?????!!! JEg var SIKKER på det var Carina, men det er det jo så ikke, eller???? ?
NOPE ikke mig
AnneBJ skriver: I know I know I know.... TS hvornår afslører du dig? (for de andre altså, jeg HAR jo gættet det...)
I know I know I know....
TS hvornår afslører du dig? (for de andre altså, jeg HAR jo gættet det...)
Det gør jeg ikke, før familie osv. har fået det at vide, for tænk hvis en eller anden snuser rundt herinde og finder ud af det, før det var meningen?!
Så et par uger eller tre endnu!
JonTri skriver: Jeg er nu HELT blank... med mindre du er elvers... ej det er ikke godt til min nysgerrighed, det her
Haha, det er sjovt, det her!
Så må du jo sende en pb til alle!
Tillykke.
AG
Det er heller ikke mig!
Men stort tillykke til hvem det end kan være. Har kun et gæt, men det er sikkert forkert! Jeg synes aldrig jeg fatter hat af de her gætterier
Knus og tillykke med oktoberbarnet.
ps. Nu forsvinder alle jer gravide ikke ud på andre sider end vores, vel?
DK skriver: ps. Nu forsvinder alle jer gravide ikke ud på andre sider end vores, vel?
Ej, alle mine mistænkte bliver afkræftet, når de svarer uden anonymitet. Så er nu tilbage ved én mistænkt, men må nok bare finde tålmodigheden frem
Ej det er jo ikke til at holde ud så gætter jeg på perubaby, denisep eller lilje82
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128