Dunk-flex! omg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Tynen

I skal da lige have et billede af dunken fra de sidste 2 uger...

Jeg er lidt bange for slutresultatet - Specielt hvis man sammenligner med billedet fra sidste graviditet fra samme uge - YAIKS!

Det første billede er fra uge 14 - Taget lige efter Sidney-temaet.. Derfor den gode, sunde kulør

Det andet er fra idag, 15+2... Tykke mig!

Er der nogen der har tal på hvor mange preggyer der er herinde lige pt?

Billedet fra første graviditet - 15+0!
What a difference

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Ny mor

Jeg synes du er flot gravid - ikke et gram forkert ! Synes da ikke forskellen er voldsom fra første til anden graviditet.

Jeg gad også godt vide hvor mange, incl. evt. anoer vi er pt.

Birgitte 5+3

Anmeld

17. marts 2009

Millebasse

Årh,du er så fin! Synes maven sidder rigtig fin på dig..

Bliver jo helt skruk...

Anmeld

17. marts 2009

Susan1978

ja jeg kan godt huske fra sidste gang at jeg synes du var såååå flot gravid.. din mave er meget spids i forhold til hvad min er når det er..

Men tænk at du alligevel allerede er 16 uger henne... whuaaa så er du snart halvvejs..

Susan

Anmeld

17. marts 2009

BellaT

Eeiijj, det er da en flot mave. Ikke spor stor eller noget. Du er sådan en der er flot gravid.
Det troede jeg også at jeg ville blive, da jeg altid har været lille og tynd. Men ak, jeg fik ikke kun en flot bule på maven som forventet. Nææhh, jeg bulede ud overalt.
Jeg synes din 15+2 mave er misundelsesværdig.

Anmeld

17. marts 2009

Louise mortil4

hvis vi er i gang med at tælle gravide, så må jeg heller gi mig til kende for jeg er her også endnu, selv om jeg håber det ikke er ret længe endnu.

Knus Louise 36+0

Anmeld

18. marts 2009

Muffinmus

Eij Trine....
Bar eg havde st sådan ud, ville ønske jeg havde været slank gravid som dig.....´Du ser røv nice ud søde.
Bare se min kæmpe vom fra samme tid ca
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2009

Lulle25

Hvor er du flot gravid Det er da bare en sød lille mavse du har. Håber du er ok selvom du er sygemeldt, ved jo hvor traels det er. Håber det hjælper med de 14 dages ro, så du ikke skal gå hjemme helt til september for det er sørme længe.
Held og lykke Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.