Kvalme!!! Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

MortilCilas

Ginger ale skulle hjælpe

Min kvalme started først i uge 10 også 6-10 uger frem, også uden kvalme også i november hvor jeg havde termin først i januar, fik jeg det som om i starten af min graviditet :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Sjovt nok er jeg begyndt og få kvalme af forskellige lugte, stod i 7elleven idag og fik det ekstremt dårligt at kylling i skyd lugten, og så stod jeg i matas og der fik jeg det endnu dårligere,

Held og lykke, men siden du kaster op så meget, taber du dig ikke også?

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Ønskebarnet12 skriver:

Sjovt nok er jeg begyndt og få kvalme af forskellige lugte, stod i 7elleven idag og fik det ekstremt dårligt at kylling i skyd lugten, og så stod jeg i matas og der fik jeg det endnu dårligere,

Held og lykke, men siden du kaster op så meget, taber du dig ikke også?

Jo jeg taber mig, på 10 dage, har jeg smidt lidt over 5kg GLÆDER mig, til det er overstået!

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Anonym skriver:

Jo jeg taber mig, på 10 dage, har jeg smidt lidt over 5kg GLÆDER mig, til det er overstået!

Ja så er der nogle der har det omvendt, jeg tag på hele tiden hahah, ville ønske jeg tabte mig lidt men du skal nok klare det

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Ønskebarnet12 skriver:

Ja så er der nogle der har det omvendt, jeg tag på hele tiden hahah, ville ønske jeg tabte mig lidt men du skal nok klare det

Vi kan snildt bytte?? jeg har jo klaret det en gang før, så kommer nok også igennem denne gang, meeen det er sgu hårdt, når man står i det :/

Anmeld

4. februar 2012

Filippa & Liva

Jeg havde det samme problem som dig helt frem til uge 20.

Så føler meget med dig og ønsker dig rigtig god bedring!

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg havde det samme problem som dig helt frem til uge 20.

Så føler meget med dig og ønsker dig rigtig god bedring!

1000 tak, det er lidt trist efterhånden, bare at ligge her og ligge! Håber på bedring snart! 

Anmeld

4. februar 2012

fairlady

Hej.

Når du har tabt dig så meget, ville jeg rette henvendelse til lægen.

Jeg selv lider af en del opkast, men har dog kun tabt mig 1 kg på 4 uger.'

Det kan jo betyde at du ikke får den næring du skal have og det er jo ikke så godt, når der både skal være næring til dig og baby.

Held og lykke med det.

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

Hej.

Når du har tabt dig så meget, ville jeg rette henvendelse til lægen.

Jeg selv lider af en del opkast, men har dog kun tabt mig 1 kg på 4 uger.'

Det kan jo betyde at du ikke får den næring du skal have og det er jo ikke så godt, når der både skal være næring til dig og baby.

Held og lykke med det.

Der har du faktisk ret i, det må jeg lige få gjort! Pyhaa tanken om at de siger jeg skal spise noget mere, det kan jeg ikk lige holde ud! Jeg håber godt nok snart den kvalme forsvinder! er i imorgen i 11+0 så håber på 2.trimester er lidt nemmere

Anmeld

6. februar 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Hej derude! Jeg har nu været sygemeldt 3 uger fra mit job i en vuggestue, da jeg har den ondeste kvalme, og hver en lille ting jeg spiser, kommer retur igen. Jeg er Idag 10 +4 altså i 11uge. Mange af de kloge siger jo at kvalmen og opkastningerne for de flestes vedkommende, aftager i andet trimester. Mit spørgsmål er så - hvornår går jeg ind i andet trimester? Jeg rammer uge 11 på tirsdag, så på onsdag når jeg er 11+1 og dermed i uge 12, er det så andet trimester? Eller er det først ugen efter? Da jeg ventede min datter, led jeg også af ekstrem kvalme og opkast, og det forsvandt heldigvis, jeg kan bare ikke huske hvornår hvornår stoppede jeres kvalme/opkast hvilken uge? Ha en dejlig dag!

Er ked af det på dine vegne

Jeg er 22+4 og jeg lider stadig af kvalme

Har du prøvet akupunktur ? Ellers gå til læge hvis intet virker, så kan du få "kvalmepiller" på recept

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.