Min webshop giver 27% på BioOil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

OoLøjsoO

Chalala85 skriver:

Jeg har kun fået positiv respons's på den plus ens hud bliver blød og lækker :-)

tror jeg bestiller det ovre din net shop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Chalala85

OoLøjsoO skriver:

tror jeg bestiller det ovre din net shop

Det skal du være veækommen til :-)

Anmeld

4. februar 2012

_-Kathrine-_

Blir lige nødt til at spørge om noget igen... Der står den er go til rynker - men er den også til forebyggende mod rynker?
Kram

Anmeld

4. februar 2012

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Blir lige nødt til at spørge om noget igen... Der står den er go til rynker - men er den også til forebyggende mod rynker?
Kram

Ja det kan den, fordi den strammer huden op løbene og gør huden mere elastisk, på den måde vil de "normale" smile rynker feks. blive mindre tydlige alt afhægig af hvordan man i forvejen passer på sin hud. Det er klart at en ryger har større ricisi for at få rynker end en ikke ryger

Anmeld

5. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
OoLøjsoO skriver:

jeh har stræk mærker på maven efter jeg har fået min søn.

når men vil hører om det hjælper+?

Tillader mig lige at tilføje et svar.

Inde på deres hjemmeside står der at det iIKKE fjerner strækmærker, men hjælper til at gøre dem mindre synlige, men igen ikke noget de lover, da det er INDIVIDUELT hvordan kroppen reagerer.

Synes da man lige så godt kan prøve, men ville være ærgeligt hvis man ikke var indstillet på at produktet måske slår fejl og man så bliver rigtig skuffet. 

Har selv en gaveæske jeg har fået af min søster som skal prøves af. Så er spændt

Anmeld

5. februar 2012

Chalala85

mor:) skriver:

Tillader mig lige at tilføje et svar.

Inde på deres hjemmeside står der at det iIKKE fjerner strækmærker, men hjælper til at gøre dem mindre synlige, men igen ikke noget de lover, da det er INDIVIDUELT hvordan kroppen reagerer.

Synes da man lige så godt kan prøve, men ville være ærgeligt hvis man ikke var indstillet på at produktet måske slår fejl og man så bliver rigtig skuffet. 

Har selv en gaveæske jeg har fået af min søster som skal prøves af. Så er spændt

Og det står der også på min WebShop under produktet og som jeg selv skrev tidligere så er mine markant mindre synlige 

Anmeld

5. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chalala85 skriver:

Og det står der også på min WebShop under produktet og som jeg selv skrev tidligere så er mine markant mindre synlige 

det var mere fordi du svarede "Det gør det". Men det kan du ikke garantere fordi det har hjulpet på dig. Men synes da helt klart man skal prøve det af

Anmeld

15. februar 2012

Babyglad

Negativ info om bio-oil:

Jeg synes det klør og giver mig rødt udslæt og så søgte jeg lidt fandt dette, der måske har interesse:

http://www.epinions.com/review/Bio_Oil/content_496300691076?sb=1

Hun analyserer flere af ingredienserne, og når frem til, at det ikke er ikke-allergifremkaldende, at der Er konserveringsmidler i, som der står, at der ikke er, at det kan give acne, fordi det lukker porerne - hun argumenterer på flere måder godt for, hvorfor man ikke skal bruge det! Tankevækkende læsning!

Det er forresten lavet i Sydafrika, hvor det sælges meget billigt, hun forstår ikke, hvorfor det i Vesten er blevet solgt som vidundermiddel.

Og så noget der har undret mig: Der er PARFUME i. Det i sig selv burde jo få os gravide til at holde os fra det.

(gravid 28+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.