Min webshop giver 27% på BioOil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Chalala85

Thalita skriver:

Smart 

Det er jo en dyr omgang når det er ved tandlægen. Hehe. Hvor længe holder det så? Ved du det? 

Det er nemlig super smart.. har selv brugt det  Afhægigt af hvor ofte du bruger det self.. jeg brugte min ca. 1 gang om ugen og havde til 3 måneder. Det er heller ikke noget man skal bruge konstant. Kun til tænderne har den ønskede farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

MyLittleBaby

Chalala85 skriver:

Det er nemlig super smart.. har selv brugt det  Afhægigt af hvor ofte du bruger det self.. jeg brugte min ca. 1 gang om ugen og havde til 3 måneder. Det er heller ikke noget man skal bruge konstant. Kun til tænderne har den ønskede farve

Jep, det er jeg med på 

Det var mere om den ønskede farve bliver "for evigt" eller om den forsvinder igen? 

Jeg ved nemlig man kan få meget forskelligt som kun holder i 2-4 måneder.

Anmeld

3. februar 2012

Chalala85

Thalita skriver:

Jep, det er jeg med på 

Det var mere om den ønskede farve bliver "for evigt" eller om den forsvinder igen? 

Jeg ved nemlig man kan få meget forskelligt som kun holder i 2-4 måneder.

Mit har holdt indtil videre, men vil da sige at hvis man ryger og drikker meget the/kaffe så skal man måske igennem en behandling årligt, men igen det kommer an på hvor modtagelige ens tænder er overfor misfarvninger.

Anmeld

3. februar 2012

MyLittleBaby

Chalala85 skriver:

Mit har holdt indtil videre, men vil da sige at hvis man ryger og drikker meget the/kaffe så skal man måske igennem en behandling årligt, men igen det kommer an på hvor modtagelige ens tænder er overfor misfarvninger.

Okay. Mange tak for dit svar 

Jeg må da hellere prøve det af 

Anmeld

3. februar 2012

Chalala85

Thalita skriver:

Okay. Mange tak for dit svar 

Jeg må da hellere prøve det af 

Du skal være mere end velkommen og så lidt da. Du spørg bare løs

Anmeld

3. februar 2012

OoLøjsoO

Chalala85 skriver:

Hej skønne kvinder

Fra i dag og et lille stykke tid frem sælger jeg BioOil i 60ml og 200ml med en besparelse på 27% i forholdet til normal prisen!

Jeg ved mange af jer har haft den oppe og vende herinde om produktet virker m.m. Derfor synes jeg i skal have muligheden for at tjekke produktet ud.

Spørg endelig hvis i vil vide mere

http://www.qme.dk/personlig-pleje/biooil.html

Samt BioOils side.

http://www.bio-oil.com/en

jeh har stræk mærker på maven efter jeg har fået min søn.

når men vil hører om det hjælper+?

Anmeld

4. februar 2012

Chalala85

OoLøjsoO skriver:

jeh har stræk mærker på maven efter jeg har fået min søn.

når men vil hører om det hjælper+?

Det gør det:-) fik da jeg ventede min første på maven har brugt olien og de er næsten ikke til at se idag plus jeg ingen har fået i dennegraviditet fordi olien har plejet min hud så godt. 

Anmeld

4. februar 2012

OoLøjsoO

Chalala85 skriver:

Det gør det:-) fik da jeg ventede min første på maven har brugt olien og de er næsten ikke til at se idag plus jeg ingen har fået i dennegraviditet fordi olien har plejet min hud så godt. 

ku være man skulle prøve det

Anmeld

4. februar 2012

Chalala85

OoLøjsoO skriver:

Jeg har kun fået positiv respons's på den plus ens hud bliver blød og lækker :-)

Anmeld

4. februar 2012

Chalala85

OoLøjsoO skriver:

Jeg har kun fået positiv respons's på den plus ens hud bliver blød og lækker :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.