min søn!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

ka li ja

har tisset på toilettet 3 gange nu!!!
han sad ned de første 2 gange og i går ville han stå op, så vi måtte finde en skammel. han var så pave stolt.
det er lidt sjovt han selv kommer og siger det engang imellem, det gjorde den store godt nok ikke! han hadede at komme ud på badeværelset...
så jo den bette trold kommer og siger diz- og så står han og hiver i hans diz-man

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

linemus

Hvor flot!! Det er nok fordi han ser storebror gøre det. Jeg kan i hvert fald også mærke forskel herhjemme. Men det er da vildt, at han siger til, inden han tisser. Nanna hiver op i nederdelen og klapper bleen og siger tisss tisss. Som regel først når hun allerede har tisset i bleen. Signe har det med at klappe låget til deres lille bænk op, sætte sig på kanten og sige tisss - heldigvis stadig med ble på

Spændende om de også vil lære at stå op og tisse ligesom storebror...

Anmeld

17. marts 2009

Rasmine

Arj, hvor sejt!!!!
Her er Rasmus kun nået til at hive i den, men det gør han også meget flittigt!

Anmeld

17. marts 2009

Ny mor

Hvor flot - du mener lillebror, ik? For så det dælme vildt!!!! Her er vi kun nået til at Julius tisser på wc inden han skal i bad........

Marius aner ikke hvad en tissemand er endnu.....

Birgitte

Anmeld

17. marts 2009

ka li ja

haha jo jeg mener lillebror. ja jeg syntes også det er lidt vildt. men på den anden side så påstår min mor stadig at jeg stoppede med at bruge ble inden jeg blev 2! så det kan måske lade sig gøre....

haha grineren line, det kunne være rigtig fet den dag hun smider bleen inden hun sætter sig LOL

Anmeld

17. marts 2009

Tynen

Hvor er han dygtig!

Her er vi kun nået til at Stella kommer og siger: AAAD! Og hiver ud i bukserne når hun har lavet..
Og nå ja, så putter hun sutter i potten og render rundt med det i fuld fart...

Anmeld

17. marts 2009

ka li ja

Tynen skriver:

Hvor er han dygtig!

Her er vi kun nået til at Stella kommer og siger: AAAD! Og hiver ud i bukserne når hun har lavet..
Og nå ja, så putter hun sutter i potten og render rundt med det i fuld fart...

hahaha forhåbentlig ikke med tis i!!!!?

jamen det er en god start at hun fortæller det er ad, for så kan det være hun vil ha bleen af hurtigere!
men jeg tør desværre ikke håbe ham her smider bleen hurtigt.. han skal helt sikkert nok komme på at han slet ikke vil der ud til sidst.. sådan er ungerne her hjemme! ikke til at regne en skid med

Anmeld

17. marts 2009

Lise

WOW Hvor flot!!!!

Hvis jeg spørger Simon, når jeg VED at han har lavet i bleen, om han har lavet bæ, så glor han bare på mig som om jeg er åndsvag. Det er jeg måske også. Men indtil videre så bruger han altså kun sin potte som skammel...

Lise - lidt misundelig

Anmeld

17. marts 2009

BellaT

Nøøjj, det er viiildt!
Her bliver der klasket på og hevet ud i bleen, når der er bæ. Men spørger jeg ham så, om han vil have en ren ble, så siger han: neeiiijj! og styrter afsted. For han ved at jeg indfanger ham, for at skifte stinky pantsene. Så han synes det er traaaals, men det er endnu mere traaaals at blive skiftet. Øv.

Anmeld

17. marts 2009

Tynen

BellaT skriver:

Nøøjj, det er viiildt!
Her bliver der klasket på og hevet ud i bleen, når der er bæ. Men spørger jeg ham så, om han vil have en ren ble, så siger han: neeiiijj! og styrter afsted. For han ved at jeg indfanger ham, for at skifte stinky pantsene. Så han synes det er traaaals, men det er endnu mere traaaals at blive skiftet. Øv.

Den der laver Stella også

VRUUUUM!!! Så er hun bare væk!

Tror hun fik en brist i dag, for hun løb faktisk ud til puslebordet efter jeg var sat efter hende!
DET må da have været en fejl?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.