Puha jeg er så nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2009

Plysbjørnen

min irl mødregruppe kommer i dag...

Og ja er så bange for at mit hjem ikke er fint nok for dem... Men ved godt at sådan er det bare... For det bliver ikke anderledes...

men fordælen jeg er nervøs...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2009

Anja

Slap af og vær dig sig

Hvis folk dømmer en udfra de ydre ting, så er de jo ikke værd at bliver venner med alligevel ...

Anmeld

17. marts 2009

Ny mor

Søde Betina, du skal slappe af og være dig selv Hvis nogle ikke synes der er "fint" nok, er det deres problem!

Håber i får en hyggelig dag

- Birgitte, om i sidste ende mener, at det må være det indre og kemien der tæller.

Anmeld

17. marts 2009

Plysbjørnen

Tak skal i have... Det gik heldigvis godt... Der var i hvert fald ingen der sagde noget... Så det er vel lidt positivt...

Og de sagde da alle sammen at det havde været hyggeligt da de tog hjem... De var her næsten 2 timer...

mener også selv det er kemien der tæller... Men er bare så "bange" for at det er flot nok, men det er jo nok fordi jeg selv er voldsomt imponeret over de andres hjem... de 2 jeg har været i ihvertfal for har været nød til at melde afbud de to af gangene...

Anmeld

17. marts 2009

Anja

Dejligt at det gik godt

Men ja, vi bor jo alle forskelligt. Jeg synes det er sjovt at kommer rundt og se, hvordan andre i fx en mødregruppe bor. Vi er endnu ikke nået der til i den nye mødregruppe. Den var nemlig næsten gået i opløsning før den var begyndt, så nu er de af os der var interesseret (4 stk) slået sammen med dem der har fået børn i januar (3 stk). Vi har så kun været hos sp EN gang i den nye gruppe og jeg mener, at man har 5 gange hos sp inden man vælger om man vil deltage videre i mødregruppen, og besøge hinanden på skift.

Anmeld

17. marts 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Dejligt at det gik godt

Men ja, vi bor jo alle forskelligt. Jeg synes det er sjovt at kommer rundt og se, hvordan andre i fx en mødregruppe bor. Vi er endnu ikke nået der til i den nye mødregruppe. Den var nemlig næsten gået i opløsning før den var begyndt, så nu er de af os der var interesseret (4 stk) slået sammen med dem der har fået børn i januar (3 stk). Vi har så kun været hos sp EN gang i den nye gruppe og jeg mener, at man har 5 gange hos sp inden man vælger om man vil deltage videre i mødregruppen, og besøge hinanden på skift.

Okay det er da en sjov måde i gør det på... Her sætter sp en gruppe sammen, og så bliver vi inviteret ud til en af "medlemmerne" og første gang er sp med en times tid, og så tager hun afsted, og derefter må vi selv styre det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.