Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak skal i have... Det gik heldigvis godt... Der var i hvert fald ingen der sagde noget... Så det er vel lidt positivt...Og de sagde da alle sammen at det havde været hyggeligt da de tog hjem... De var her næsten 2 timer...mener også selv det er kemien der tæller... Men er bare så "bange" for at det er flot nok, men det er jo nok fordi jeg selv er voldsomt imponeret over de andres hjem... de 2 jeg har været i ihvertfal for har været nød til at melde afbud de to af gangene...
Anja skriver:Dejligt at det gik godt Men ja, vi bor jo alle forskelligt. Jeg synes det er sjovt at kommer rundt og se, hvordan andre i fx en mødregruppe bor. Vi er endnu ikke nået der til i den nye mødregruppe. Den var nemlig næsten gået i opløsning før den var begyndt, så nu er de af os der var interesseret (4 stk) slået sammen med dem der har fået børn i januar (3 stk). Vi har så kun været hos sp EN gang i den nye gruppe og jeg mener, at man har 5 gange hos sp inden man vælger om man vil deltage videre i mødregruppen, og besøge hinanden på skift.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128