7 uger og igen lægebesøg ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

skirver anonym da kæresten og jeg holder
det hemmligt til efter NF-scanning.

Ringer op til lægen og skal have en tid til at kommer der op og få den 7 ugers undersøgsel man nu får der, hvor man osse skal få vandrejournal, blive undersøgt og få en postiv test ved lægen. Men nej jeg skulle komme når jeg er 9- 10 uger henne i mellen klokken 8- 9 få at taget boldprøver. 

- Kan det virklige passe? 

Ja da... Blodprøven, altså doubletesten kan først tidligst tages når man er 8 uger henne, gerne lidt senere så den ligger så tæt på NF som muligt... Derfor er der ingen grund til lægebesøg tidligere... Jeg var først hos lægen 9+1 (viste sig så at være 9+3, da jeg blev rykket to dage frem ved NF)...

Det er jo dumt at du kommer derop når du er 7 uger henne for at få lavet vandrejournal og så skal derhen igen når du er 8-9 uger henne for at få lavet blodprøve... De kan ligeså godt slå det sammen jo

Desuden har jeg aldrig fået lavet test hos lægen, De var jo positive herhejmme så gider de ikke også lave en deroppe... er der jo igen grund til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

JH12

Jeg fik først lavet vandre journal, og taget blod prøver efter uge 9+ ..

Fik kun taget graviditet test ved lægen, fordi jeg kom der op med ubeskrivelige mave smerter, også ville de se om jeg var gravid.. ellers ville de aldrig have taget testen..

Anmeld

3. februar 2012

Muffinmus

JA da, har jeg været med dem alle 3:-)mellem uge 9 og 10 var jeg.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.