7 uger og igen lægebesøg ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

skirver anonym da kæresten og jeg holder
det hemmligt til efter NF-scanning.

Ringer op til lægen og skal have en tid til at kommer der op og få den 7 ugers undersøgsel man nu får der, hvor man osse skal få vandrejournal, blive undersøgt og få en postiv test ved lægen. Men nej jeg skulle komme når jeg er 9- 10 uger henne i mellen klokken 8- 9 få at taget boldprøver. 

- Kan det virklige passe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Ringer op til lægen og skal have en tid til at kommer der op og få den 7 ugers undersøgsel man nu får der, hvor man osse skal få vandrejournal, blive undersøgt og få en postiv test ved lægen. Men nej jeg skulle komme når jeg er 9- 10 uger henne i mellen klokken 8- 9 få at taget boldprøver. 

Jeg var også først i uge 9

Anmeld

2. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeps! Ellers kunne du ha valgt at vente til du var længere henne så du kunne ha klaret det med et besøg

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Jeg var også først i uge 9

Okay - kan bare huske fra da jeg var gravid sidst skulle jeg ind ved uge 7. 

Men der når jeg skal der ind og taget boldprøver skal jeg ikke ind og snakke med nogen læge bagefter :/ 

Anmeld

2. februar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Okay - kan bare huske fra da jeg var gravid sidst skulle jeg ind ved uge 7. 

Men der når jeg skal der ind og taget boldprøver skal jeg ikke ind og snakke med nogen læge bagefter :/ 

Jeg fik også kun taget blodprøve og vi begyndte lidt på vandrejournalen der i uge 9 Jeg var ikke inde og snakke med lægen.. og når du er 2. gangs bliver du heller ikke tilbudt lige så mange besøg som 1. gang - heller ikke ved JM

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Jeg fik også kun taget blodprøve og vi begyndte lidt på vandrejournalen der i uge 9 Jeg var ikke inde og snakke med lægen.. og når du er 2. gangs bliver du heller ikke tilbudt lige så mange besøg som 1. gang - heller ikke ved JM

Okay mange tak  

Anmeld

2. februar 2012

Silas&Mille

Ja det er vist meget normalt.

Jeg fik også først lavet vandrejournal da jeg var omkring uge 9-10 stykker.

I Sverige får man slet ikke lavet en 'kontrol'-test, for som de siger, når man har testet positiv derhjemme så er den jo positiv
Nu jeg tænker over det har jeg heller ikke fået det bekræftet hos min læge her i DK denne gang og det er gået som det skal, for har termin om 2 dage med en livlig lille pige

Det er noget andet hvis man pludselig bløder helt vildt eller får meget stærke smerter i mave eller underliv, så kommer man ind med en akuttid (i hvert fald hos min læge)

Anmeld

2. februar 2012

MortilCilas

Jeg var først i uge 10

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Ja det er vist meget normalt.

Jeg fik også først lavet vandrejournal da jeg var omkring uge 9-10 stykker.

I Sverige får man slet ikke lavet en 'kontrol'-test, for som de siger, når man har testet positiv derhjemme så er den jo positiv
Nu jeg tænker over det har jeg heller ikke fået det bekræftet hos min læge her i DK denne gang og det er gået som det skal, for har termin om 2 dage med en livlig lille pige

Det er noget andet hvis man pludselig bløder helt vildt eller får meget stærke smerter i mave eller underliv, så kommer man ind med en akuttid (i hvert fald hos min læge)

Okay. 

tillykke med baby'pige (; 

- Det var nu osse bare synes det var underliget at det ikke bliv tilbud da mine veninde ved alle deres om det var nummer 1 eller nummer 4, de kom til 7 uger undersøgsel. 

Anmeld

2. februar 2012

otlitrom

Jeg var afsted i uge 10 sidste gang, og denne gang bliver det ca det samme (jeg ved ikke præcist, hvor langt jeg er henne)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.