Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Peanut skriver: Okay, så er du måske sluppet Men måske du skulle overveje at give hende p-piller så? For de har ikke godt at at gå i løbetid, uden at blive parret (de kommer jo i løbetid 2 gange om året så vidt jeg husker) - Og når hun kommer i løbetid kan du også risikere at hun begynder at strinte (taler af erfaring - var desværre nødt til at finde min ene hunkat et nyt hjem bagefter, fordi hun ikke ville stoppe med at strinte, også selv om hun blev steraliseret  
Okay, så er du måske sluppet
Men måske du skulle overveje at give hende p-piller så? For de har ikke godt at at gå i løbetid, uden at blive parret (de kommer jo i løbetid 2 gange om året så vidt jeg husker) - Og når hun kommer i løbetid kan du også risikere at hun begynder at strinte (taler af erfaring - var desværre nødt til at finde min ene hunkat et nyt hjem bagefter, fordi hun ikke ville stoppe med at strinte, også selv om hun blev steraliseret  
Ja forhåbentlig,Kunne ikke lige før da jeg prøvet mærke noget som helst bevægelse i maven. Planen er at hun skal have killinger men ikke før hun er gammel nok, hun er en racekat med tavle og det vil killingerne os skulle have, andet er at bryde reglerne så det kunne ødelægge en del for mig hvis hun allerede var gravid nu ! men tror ikke der er noget alligevel så
Fingre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128