Anonym skriver:
Pu ha får så dårlig som intriges hvis der er det som er sket ;( hun har ikke søgt kontakt til hankatten overhoved, han irritere hendenogle gange men de elsker at sove og putte samme os. Hun har altid være lidt rund om maven så den er lidt svær. Og det er kun meget lidt lyserød på nogle af vorterne, andre har alm farve. Løbetid har jeg ikke oplevet ? Mm 
Hvis noget er sket er det jo min skyld, har mine katte sammen og har en dreng, men troede der var længe (6mdr) til hun blev kønsmoden.. Og alligevel har jeg holdt dem fra hinanden engang imellem, da han har taget hende i nakken men ikke andet (hva jeg har set ) orr altså 
En hunkat i løbetid er næsten ikke til at tage fejl af.
De miaver helt vildt (kalder på hanner) og gør sig meget til, og vildt kælne ... Løbetiden varer ca. en uge, så det er ikke til at tage fejl af.. 
Ved ikke hvor gammel din hankat er, men hvis han er samme alder, er han nok ikke kønsmoden endnu, og du vil også se en øget interesse i hende, fra hans side af.
Kan de lyserøde dievorter have noget at gøre med hendes farve på maven? Sort/brun/hvid/rød?
Var ikke min mening at give dig dårlig samvittighed, fejl sker jo hele tiden, og heldigvis overlever kattene alligevel 

Anmeld