Datter til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Kristina V

Er seriøst bare ikk til at vi ska vække hende for at fodre hende, så hun kan sove igennem.. Det bliver jo også en vane.. Vi var indlagt med hende da hun var spæd, og der sku vi vække hver 4 time, og det vænde hun sig også til... Og den med sutten klare hun fint.. Ser hun en på gulvet kravler hun også hen og nupper den, så der er ingen problemer der, tror bare det har været en vane for os, at når hun sagde en lille lyd å ind med sutten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Nan

Du skriver ingen steder hvad du vil have for hende?

Anmeld

7. marts 2008

Jan9e D

Du skriver ingen steder hvad du vil have for hende?

Mon ikke deter fordi at hun på nuværende tidspunkt vil give penge for at der er en der skal tage hende, fnis. Sådanne har jeg det da med min lille terrorist herhjemme. Men når alt kommer til alt kan men jo ikke leve uden de små poder

Anmeld

10. marts 2008

Charlotte_82

min datter på 9 måneder er også begyndt at vågne flere gange om natten i forhold til hvad hun har gjort tidligere..pyyh man bliver træt :(

Synes ellers jeg fodre hende godt om dagen med både almindelig mad og amning men stadig så vågner hun op...puha

Anmeld

11. marts 2008

Pia Hansen

Vores tvillinger vågner også rigtig mange gange om natten, de er i en alder hvor de begynder at drømme tror jeg. Men til dig der har en datter til salg, er enig med de forskellige i at i 8 mdr. alderen er det en god ide at give rugbrød til middag og kartoffler til aftenmad, i starten kan du jo blende det, og efterhånden give det i små bidder. Ved ikke om det er en hjælp ifht søvn. Virker jo ikke her :)

Anmeld

26. marts 2008

Villa

Hej :) Har ikke lige læst tråden, så skriver bare ud fra første indlæg *S* En fra mødregruppen havde samme problem, så nu har hun droppet vælligen til natten. i stedet gir' hun den lille en ordentlig portion havregrød. Og nu sover det lille pus igennem uden problemer ;) Min datter er 7 mdr. Næsten 8 mdr. Og hun spiser stor set hvad vi spiser uden problemer. Vi startede med grød da hun var 4 mdr. men inden hun var 5 mdr. var hun mere til kogte kartofler, grøntsager og rugbrøds hapser med leverpostej :-o Hun gider bare ikke det klister stas til grød og mos. Hun vil ski ha' noget der er gods i, og som kan tygges på :) Hun spiser det samme som os, og det har hun gjort tja... lææææænge :P Hun er i god stand (bruger str.80 i tøj, så lidt af en basse måske) :D Og hun har aldrig været syg 7 - 9 - 13 Bank Bank Bank (L) Hun får lidt hyggebabs og lidt hyggevælling ind imellem og til måltiderne. Hun er ikke så vild med det sødmælk der, medmindre det lunes og sukker tilføjes :( Men vand er hun så heldigvis begyndt at ville ha' :P (tør ikke sige at hun har sovet igennem fra dag 1. af (L)) Pøj pøj. Knus V.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.