Er det ligemeget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Ja, er ski surt man ikke bare lige sådan selv kan bestemm "mærkedagene"

Men hvis i rigtig gerne vil giftes på hans fødselsdag, så er det da bare at gøre det, og ellers kan i jo gøre det om lørdagen, så evt invitere familien til "fødselsdag" og så overraske dem med at de skal en tur med på rådhuset

Ja det er rigtigt ærgerligt. Især når vi synes at dagen passe perfekt til det.

Ja, det kunne godt være at vi skulle gøre det. Det havde jeg ikek lige tænkt på. Jeg synes heller ikke at vi skulle gøre det, uden at familien var med .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Vi havde tænkt os at, vi skulle have vores familier med ud at spise om lørdagen.

Jeg er ikke til det helt store - da det er vigtigt for mig/os. Bare det med, at vi får hinanden, det betyder noget.

Så er det ikke noget problem!

Du kan blive gift lige når du og din kæreste har lyst... Det ville jeg sådan set være lidt ligeglad med, hvis det var den dato jeg ville giftes og det alligevel skulle være på rådhuset.

Do it... I bestemmer jo

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt ærgerligt. Især når vi synes at dagen passe perfekt til det.

Ja, det kunne godt være at vi skulle gøre det. Det havde jeg ikek lige tænkt på. Jeg synes heller ikke at vi skulle gøre det, uden at familien var med .

Det ville da være en en kømpe overraskelse for dem i hvertfald..

Men håber i finder ud af hvad i vil

Anmeld

2. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg synes det er en sod tanke - det eneste jeg bliver i tvivl om er, om nogle fra jeres familie bliver skuffede over ikke at ha vaeret med til ceremonien...

Det er trods alt jeres foraeldre og soskende og venner, der har fulgt jer igennem livet - og selvom et bryllup er for jeres egen skyld, saa kan det jo godt vaere de bliver lidt kede af ikke at vaere med til selve vielsen paa raadhuset...

Maaske hvis I gjorde det onsdag eftermiddag, saa nogle enkelte folk (foraeldre og soskende) kunne tage tidligt fri og vaere med?

Anmeld

2. februar 2012

morstinus

Det lyder bare så fantastisk  

Det er dejligt at man ikke har været den eneste

Vi valgte at blive gift en fredag eftermiddag, på rådhuset i ebeltoft.

vi havde ikke andre med end os selv det var den dejligste dag

jeg kan godt forstå, at du har lyst til at gifte dig med din mand, for det er for jeres egens skyld og ikke for andres.

tag dem med som i synes og som er tættest på jer. de skal nok finde tiden til at være sammen med jer på jeres dag.

håber i får en rigtig dejlig dag

Anmeld

2. februar 2012

Chr-Hei

Hvis i skal på rådhuset syntes jeg da bare i skal gøre det.. I kan da altid lige inviterer forældre ud at spise om aftenen også kan i holde noget hyggeli spisning for nogle flere weekenden efter...

Ville da være en dag i kan huske

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Det skulle heller ikke være et kirke bryllup. Det går jeg ikke på i. Bare det at jeg får min drømme mand. Det er det som der betyder noget for mig 

SÅ GØR DET!!!!!!!!

Jeg er selv en der går meget op i faste datoer. Så gør det... !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.