Er det ligemeget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Hey de damer.

Jeg vil rigtig gerne gifte med min kæreste på hans 30årig fødselsdag. Problemet er så, at det er en onsdag. Synes i at det kommer til det betyde noget?

Jeg bliv selv dåb den dag også. Derfor synes jeg at dag-datoen vil passe perfekt til os

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Hey de damer.

Jeg vil rigtig gerne gifte med min kæreste på hans 30årig fødselsdag. Problemet er så, at det er en onsdag. Synes i at det kommer til det betyde noget?

Jeg bliv selv dåb den dag også. Derfor synes jeg at dag-datoen vil passe perfekt til os

Knus

Hmm... Ved ikke om kirken laver bryllupper en onsdag... Men ring og hør på kirkekontoret... Og så tror jeg den eneste ulempe er at der nok ikke er ret mange der ville kunne feste sammen med jer en onsdag, når de skal op på arbejde om torsdagen...

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Det skulle heller ikke være et kirke bryllup. Det går jeg ikke på i. Bare det at jeg får min drømme mand. Det er det som der betyder noget for mig 

Anmeld

2. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hey de damer.

Knus

jeg ville personligt være ret træt af som gæst at skulle til fester i hver dagen, især fordi man skal op dagen efter. 

Anmeld

2. februar 2012

Muhmi

Så længe i sørger for at sende invitationer ud så folk kan få fri, så skulle jeg ikke kunne se noget problem i det

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Vil vi heller ikke holde fest den dag . Så ved vi godt at der ikke kommer nogen .

Vi havde tænkt os, at tage vores familier med ud at spise om lørdagen

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Vil vi heller ikke holde fest den dag . Så ved vi godt at der ikke kommer nogen .

Vi havde tænkt os, at tage vores familier med ud at spise om lørdagen

Så skal i da bare gøre dey hvis det er det i har lyst til...

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Så længe i sørger for at sende invitationer ud så folk kan få fri, så skulle jeg ikke kunne se noget problem i det

Vi havde tænkt os at, vi skulle have vores familier med ud at spise om lørdagen.

Jeg er ikke til det helt store - da det er vigtigt for mig/os. Bare det med, at vi får hinanden, det betyder noget.

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Så skal i da bare gøre dey hvis det er det i har lyst til...

Det er så ærgerligt at hanskulle har fødselsdag på en onsdag
Håbe så meget på at det kunne være en fredag eller lørdag.

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Det er så ærgerligt at hanskulle har fødselsdag på en onsdag
Håbe så meget på at det kunne være en fredag eller lørdag.

Ja, er ski surt man ikke bare lige sådan selv kan bestemm "mærkedagene"

Men hvis i rigtig gerne vil giftes på hans fødselsdag, så er det da bare at gøre det, og ellers kan i jo gøre det om lørdagen, så evt invitere familien til "fødselsdag" og så overraske dem med at de skal en tur med på rådhuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.