ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Mum33

Nogle der ikke har haft nogle symptomer indtil forventet mens, hvor det så viste sig at I var gravide?

Har ingen symp nu, så har næsten overbevist mig selv om, at den ikke er der i denne mdr.

Kan teste d. 9 ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

M&N

Nordjyden skriver:

Nogle der ikke har haft nogle symptomer indtil forventet mens, hvor det så viste sig at I var gravide?

Har ingen symp nu, så har næsten overbevist mig selv om, at den ikke er der i denne mdr.

Kan teste d. 9 ...

Jeg havde ingen symptomer andet end jeg fik tydeligere blodåre på mine bryster og min lyske Jeg krydser for dig 

Anmeld

2. februar 2012

Mum33

Ok. Så er der stadig håb. Andre ?

Anmeld

2. februar 2012

l.kjoeller

hvis du først har testdag d. 9 har ægget først lige sat sig fast. så uanset burde du ikke have symptomer endnu.Der er mange der slet ikke har symptomer det første stykke tid. jeg havde først ømme bryster 2 dage over tid men ellers har jeg ikke mærket det store andet end lidt smerter ind imellem. Du kan stadig sagtens være gravid

Anmeld

2. februar 2012

NNL

Først og fremmest: Du kan nemt nå at få symptomer i løbet af den næste uge

Dernæst: Jeg havde ingen symptomer, som jeg ikke plejer at have op til mens. Og da mine mens smerter kom tirsdag aften var jeg sikker på at løbet var kørt. Skulle have mens fredag, og da jeg ikke kunne sove den tirsdag aften kom jeg til at tænke på at det godt nok var tidligt jeg fik de smerter når der stadig var tre dage til det røde skulle komme. Så onsdag morgen tog jeg en test for at se hvad pokker der skete, og det var ikke til at tage fejl af! Jeg var skam gravid

Nogle dage efter begyndte brysterne for alvor at gøre ondt, og de menstruations-agtige smerter fortsatte (kan stadig have dem her 26 uger henne).

Så hold du bare fat i håbet lidt endnu. Krydser for dig

Anmeld

2. februar 2012

Mum33

NNL skriver:

Først og fremmest: Du kan nemt nå at få symptomer i løbet af den næste uge

Dernæst: Jeg havde ingen symptomer, som jeg ikke plejer at have op til mens. Og da mine mens smerter kom tirsdag aften var jeg sikker på at løbet var kørt. Skulle have mens fredag, og da jeg ikke kunne sove den tirsdag aften kom jeg til at tænke på at det godt nok var tidligt jeg fik de smerter når der stadig var tre dage til det røde skulle komme. Så onsdag morgen tog jeg en test for at se hvad pokker der skete, og det var ikke til at tage fejl af! Jeg var skam gravid

Nogle dage efter begyndte brysterne for alvor at gøre ondt, og de menstruations-agtige smerter fortsatte (kan stadig have dem her 26 uger henne).

Så hold du bare fat i håbet lidt endnu. Krydser for dig

Dejligt at høre. Så du tog en test to dage før forventet mens ?

Anmeld

2. februar 2012

NNL

Nordjyden skriver:

Dejligt at høre. Så du tog en test to dage før forventet mens ?

Jeps, to dage før forventet mens = 3+5. Men jeg blev så rykket 3 dage frem til NF scanning, så måske har jeg været længere henne uden at vide det dengang

Testen var meget tydelig, og dagen på forventet mens to jeg en test mere for at se om den stadig var ligeså positiv (om jeg skulle forvente en bio nu hvor jeg testede for tidligt). Men der var de to streger lige tydelige

Anmeld

3. februar 2012

Ønskebarnet12

Ikke giv op håb, jeg og min mand havde prøvet og prøvet og prøvet, og til sidst var vi nærmest håbløs, men så gav jeg op med ægløsningstester og begyndte og skrive ned hvornår jeg får min menstruation og hvornår der burde være en ægløsning cirka, så prøvede vi og wuptii, i denne måned er jeg allerede 9 dage over min menstruation og jeg tog en test i går den var lidt utydelig men der er 2 strejer, håber bare der ligger en ønskebaby MEN aldrig gi op, jo mere du tænker på det, jo mere stress giver det.. tro mig

Anmeld

3. februar 2012

MortilCilas

Jeg havde helt styr på min mens, men glemte fuldstændigt 1 måned, tog på dølle, men drak ikke grundet at det føltes forkert, og så skulle jeg køre hjem derfra. Men jeg tog først en test da jeg mente jeg var gået 1-2 uger overtid, også var jeg  8 uger henne, Og jeg havde ingen tegn før uge 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.