And here we go again.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Chalala85

TbCp skriver:

Åhh suk... Mikkel står måske til endnu en operation.. Imorgen skal der tages en biopsi af leveren, herefter ved vi om der skal gøres mere.
De mener at hans galdegange måske er lukkede, men er ikke 100% sikre.
Er de det skal han på rigshospitalet og opereres

Der står mere her

http://miraklerne.blogspot.com/

Åh nej Det var ikke lige den opdatering man ventede på... håber virkelig ikke den er lukket. Men Mikkel er jo en rigtig fighter, så hvis det uheldige skulle ske så er jeg sikker på han nok skal kæmpe sig igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

l.kjoeller

TbCp skriver:

Åhh suk... Mikkel står måske til endnu en operation.. Imorgen skal der tages en biopsi af leveren, herefter ved vi om der skal gøres mere.

Der står mere her

øv hvor er det træls det ikke bare kan glide for jer

Anmeld

2. februar 2012

Kløver

FOR en i hulan da også, har i ikke snart været gennem nok håber det allerbedste for jer, mange kram herfra

Anmeld

2. februar 2012

Nessie

Ville ønske at jeg kunne give dig en KÆMPE krammer, og tage noget af al bekymringen fra dig, men du må nøjes med at tænke dig til det

Håber at han ikke skal opereres, men bare skal bruge tid til at leveren kommer sig, så I kan komme lidt ovenpå igen. Kan godt forstå hvis I bliver stressede og ulykkelige, det er en nærmest umenneskelig situation I står i

Anmeld

2. februar 2012

heidi30

Hej,

jeg har ikke skrevet til dig før, men fulgt med i Mikkels forløb på sidelinien.

Jeg synes bare jeg ville sige hej idag og sige at jeg håber virkelig snart I får en ende på det hele og kan tage fuldstændig raske hjem. Du er utrolig stærk og udholdende. Jeg kan slet ikke forestille mig hvad I dagligt går igennem og du klarer det hele så flot.

Mine fingre er krydsede for jer 

Stort herfra , Heidi

Anmeld

2. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ejh måtte altså lige knibe en tåre til teksten i den blog.
Læste det med jalousi og Liva-dukke med stomi.
Hvor må det altså også være svært pludselig at skal tage så meget hensyn plus at ha levet på sygehuset mange døgn. Vi bare give Jer et skulder klap, synes det lyder til i klare det så godt!
Og hvor er det fantastisk fundet på med stomien til dukken.<3

Sender Jer et kæmpe og skulderklap.

Og for alt går godt

Anmeld

2. februar 2012

K&S

TbCp skriver:

Der står mere her

Årh, lille Mikkelmand (OG jer) - nu må I snart få fred for alle de problemer

Mange varme  til jer...!

Anmeld

2. februar 2012

Gaia

Puha holder det da aldrig op! Stakkels mikkel. Føler virkelig med ham og jer. Kan så udemærket følge dine følelser, selvom det  ikke var mit barn, men min far, der bar dødsyg og blev transplanteret og fik den ene komplikation efter den anden og vil valfartefe til riget i over tre måneder. Den magtesløshed, følelsen af at man bare vil sove det hele væk, uroen helt inde i sjælen, frygten for at miste osv osv kunne blive ved. Det er benhårdt og det må være endnu voldsommere når det er ens barn. Håber du kan snakke med psykologer og at du får en masse støtte igennem det her for det kan intet andet end at tære. Jeg er dog sikker på han nok skal klare hva end der dukker op. Han er så sej! Ville ønske jeg kunne give en bedre trøst. Men kan kun ønske og håbe at han snart får lov at leve et normalt spædbarne liv og at I får ro på tilværelsen. De aller varmeste tanker og stort kram. Du er en klippe af en mor - så flot! 

Anmeld

2. februar 2012

klmf

Nu kan der da snart (for helvede) ikke ske mere for jer! 

Vi krydser for at det er CMV der giver leverpåvirkning og ikke galdevejene

Anmeld

2. februar 2012

Lone Jakobsen

har slet ingen ord, men ville ikke gå uden at sende jer et kram.

jeres stakkels lille dreng. nu må tingene da godt snart begynde at gå fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.