And here we go again.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

TbCp

Åhh suk... Mikkel står måske til endnu en operation.. Imorgen skal der tages en biopsi af leveren, herefter ved vi om der skal gøres mere.
De mener at hans galdegange måske er lukkede, men er ikke 100% sikre.
Er de det skal han på rigshospitalet og opereres

Der står mere her

http://miraklerne.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

kimfrit

Årh nej dog, håber alt kommer til at gå fint for jer

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

TbCp skriver:

Åhh suk... Mikkel står måske til endnu en operation.. Imorgen skal der tages en biopsi af leveren, herefter ved vi om der skal gøres mere.
De mener at hans galdegange måske er lukkede, men er ikke 100% sikre.
Er de det skal han på rigshospitalet og opereres

Der står mere her

http://miraklerne.blogspot.com/

Puha... Det er altså noget af en omgang I er i gennem... Kan kun gisne om hvor hårdt og frygtelig det kan være... Har fulgt med på sidelinjen siden den lille Mikkel kom til verden, og tænker tit på jer når jeg kører forbi OUH... Håber det hele snart vil vende for jer..

Har læst lidt på din blog, og tænker sådan om i får snakket med nogen om det? En psykolog eller noget..? For det er jo ikke bare alm hård hverdagskost i gennemlever...

Knus og tanker herfra

Anmeld

2. februar 2012

TbCp

kimfrit skriver:

Årh nej dog, håber alt kommer til at gå fint for jer

Tak..

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Åh nej .. Håber virkelig snart I kan komme 100% hjem !

Anmeld

2. februar 2012

TbCp

FamilenStorm skriver:

Puha... Det er altså noget af en omgang I er i gennem... Kan kun gisne om hvor hårdt og frygtelig det kan være... Har fulgt med på sidelinjen siden den lille Mikkel kom til verden, og tænker tit på jer når jeg kører forbi OUH... Håber det hele snart vil vende for jer..

Har læst lidt på din blog, og tænker sådan om i får snakket med nogen om det? En psykolog eller noget..? For det er jo ikke bare alm hård hverdagskost i gennemlever...

Knus og tanker herfra

Jeg vil bare gerne snart hjem...

Jeg er startet ved en psykolog herude på sygehuset, en der er tilknyttet afdelingen vi ligger på. Han er super god og jeg er rigtig glad for at jeg gav det en chance, selvom jeg ikke havde meget lyst til at starte med.

Anmeld

2. februar 2012

TbCp

Maja_4000 skriver:

Åh nej .. Håber virkelig snart I kan komme 100% hjem !

Ja det håber jeg godt nok også, men der er vist lange udsigter desværre

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

TbCp skriver:

Jeg vil bare gerne snart hjem...

Jeg er startet ved en psykolog herude på sygehuset, en der er tilknyttet afdelingen vi ligger på. Han er super god og jeg er rigtig glad for at jeg gav det en chance, selvom jeg ikke havde meget lyst til at starte med.

Kan jeg helt sikkert godt forstå.. Det må ikke til at være til at holde ud af være derude hele tiden, og blive mindet om sygdom, risiko mv...

Dejligt at de har en tilknyttet, så ved han nok også lidt mere omkring "emnet" når han er tilknyttet til stedet...
Så dejligt du har taget imod det.. For det er jo mange følelser og holdninger man forholde sig til, og især når i har en stor pige at tage hensyn til også..

Men krydser alt hvad krydses kan for at Mikkel ikke skal igennem endnu en operation, og at han snart kun vil gå skridt fremad...

Anmeld

2. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sender mine varmeste tanker

Dejligt, at hører, at du tog imod tilbuddet om psykolog. Det må være nogen rigtig svære tanker som du går rundt med. Jeg er sikker på, at han nok skal kunne hjælpe dig med, at få nogen af dem på plads.

Anmeld

2. februar 2012

Sofia

Har lige været forbi bloggen og læse, jeg forstår virkelig godt du har det dårligt og bare ikke magter det mere. Har ingen kloge ord, men hold ud og jeg håber det aller aller bedste for jer og Mikkel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.