hej Piger jeg har et lidt pinligt spørgsmål.
Her de sidste 3-4uger, har jeg haft meget ondt i den nederste del af maven/venstre side mest, troede det var fordi jeg ikke fik tisset hurtigt nok så jeg fik ondt fordi jeg holdte mig. Smerterne er ikke alt overdøvene men de kan godt vække mig om natten.
Samtidig er mit tis begyndt at skumme og det skumme hver gang jeg tisser. I starten slog jeg det hen med at der kunne være lidt sæbe rester fra når vi har været i bad(bader nærmest oven på wc'et
)
Men ja, nu må jeg erkende det rent faktisk er mit tis der skummer og smerterne er nu blevet konstante i større eller mindre grad.
Nogen der ved hvad det er??
Tror i jeg skal give det lidt tid, eller skal jeg ringe til lægen i morgen??
Indenfor alternativ behandling (og teorien om syre base balancen) ville man sige at din urin indeholder for meget syre (og det kan med tiden medføre forskelligt bøvl). At din krop lige nu er i gang med at give dig det første advarselssignal. Det du kan gøre for at rette op på syrebase balancen i din krop er at spise noget mere basedannende mad. Dvs fx at spise en gulerod eller en kartoffel eller gerne begge dele til hvert måltid. Alle grøntsager er rigtig gode. Også gerne fx drikke en 3 glas mælk om dagen. Mandler vil også være fantastiske for dig. Det som du måske skal holde lidt mere igen med og som er syredannende fødevarer er fx: kaffe og te (med mindre det er naturlig urtete), kød (især svin og okse, det er bedre med fjerkræ og fisk), ting der indeholder sukker, ting der indeholder syre (fx citrusfrugter, jordbær, marmelade, rabarber, æbler). Det er ikke ment sådan at du ikke må spise de her ting mere. Slet ikke. Dine symptomer tyder bare på at du har fået for meget af det og at det skal afbalanceres med noget mere basedannende og ved at du spiser lidt mindre af det syredannende. Undgå helst fuldstændig kunstige sødestoffer som fx Aspertam Drik gerne tranebær-saft i en periode for det hjælper til at rense urinvejene.(også selv om der nok er sukker i, men det behøves kun at være et glas hver aften).
Husk også at drikke min. 1 liter vand dgl.
Når det så er sagt, så ville jeg alligevel gå til lægen og lige få det tjecket ud for en sikkerheds skyld 
Ved ikke om det kan bruges, jeg er bare selv så glad for alternativ behandling 
EDIT: Tal lige med lægen om at blive checket for nyregrus/sten