Nogen der ved hvad det skyldes?? (Lidt Ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.588 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Anonym trådstarter

hej Piger jeg har et lidt pinligt spørgsmål.

Her de sidste 3-4uger, har jeg haft meget ondt i den nederste del af maven/venstre side mest, troede det var fordi jeg ikke fik tisset hurtigt nok så jeg fik ondt fordi jeg holdte mig. Smerterne er ikke alt overdøvene men de kan godt vække mig om natten. 

Samtidig er mit tis begyndt at skumme og det skumme hver gang jeg tisser. I starten slog jeg det hen med at der kunne være lidt sæbe rester fra når vi har været i bad(bader nærmest oven på wc'et)

Men ja, nu må jeg erkende det rent faktisk er mit tis der skummer og smerterne er nu blevet konstante i større eller mindre grad.

Nogen der ved hvad det er??

Tror i jeg skal give det lidt tid, eller skal jeg ringe til lægen i morgen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

M&N

Anonym skriver:

Her de sidste 3-4uger, har jeg haft meget ondt i den nederste del af maven/venstre side mest, troede det var fordi jeg ikke fik tisset hurtigt nok så jeg fik ondt fordi jeg holdte mig. Smerterne er ikke alt overdøvene men de kan godt vække mig om natten. 

Samtidig er mit tis begyndt at skumme og det skumme hver gang jeg tisser. I starten slog jeg det hen med at der kunne være lidt sæbe rester fra når vi har været i bad(bader nærmest oven på wc'et)

Men ja, nu må jeg erkende det rent faktisk er mit tis der skummer og smerterne er nu blevet konstante i større eller mindre grad.

Min eneste bud er blærebetændelse, man skal ikke kunne sige det 100%.

Ta' til lægen så får du da vished.. 

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg synes det lyder underligt. Altså man kan sige at hvis der er MEGET tryk på når du tisser og det rammer lige ned i vandet, så kan det jo godt skumme lidt. Men hvis du rammer kummen først, og du ikke trykker vildt når du tisser, så synes jeg du skal ringe til lægen og spørge om det er okay eller om de vil se dig.

Det med ondt i siden ved jeg ikke om kan skyldes at din krop er ved at forandre sig og give plads til at baby kan være der, men man kunne godt tænke at det måske har forbindelse til måden du tisser på. Det er jo lidt pudsigt at det kommer samme tid.

Jeg ville ringe til min læge og forhøre mig 

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Min eneste bud er blærebetændelse, man skal ikke kunne sige det 100%.

Ta' til lægen så får du da vished.. 

Det tror jeg ikke det er

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Jeg synes det lyder underligt. Altså man kan sige at hvis der er MEGET tryk på når du tisser og det rammer lige ned i vandet, så kan det jo godt skumme lidt. Men hvis du rammer kummen først, og du ikke trykker vildt når du tisser, så synes jeg du skal ringe til lægen og spørge om det er okay eller om de vil se dig.

Det med ondt i siden ved jeg ikke om kan skyldes at din krop er ved at forandre sig og give plads til at baby kan være der, men man kunne godt tænke at det måske har forbindelse til måden du tisser på. Det er jo lidt pudsigt at det kommer samme tid.

Jeg ville ringe til min læge og forhøre mig 

Jeg er ikke gravid 

Tror ikke jeg tisser specielt kraftigt, plus at det er skummet inden det rammer toilletet, altså strålen er skummet allerede

Anmeld

1. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Er du gravid...?

Det kan være blærebetændelse.. måske..

Skummende urin KAN også være tegn på nedsat nyrefunktion.. ikke for, at skræmme..

Jeg sys du skal høre dun læge ad..

Under alle omstændigheder må det da være rarest med lidt vished..

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid 

Tror ikke jeg tisser specielt kraftigt, plus at det er skummet inden det rammer toilletet, altså strålen er skummet allerede

undskyld, det var bare mig som læste 3-4 uger, og det synes min hjerne åbenbart lige du skulle være henne så. Undskyld 

Hm. Så havde jeg nok ringet til lægen. Kan se der er andre der har foreslået at det kan være blærebetændelse, hvilket jeg også tænkte.

Håber ihvertfald du finder ud af hvad det er 

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Er du gravid...?

Det kan være blærebetændelse.. måske..

Skummende urin KAN også være tegn på nedsat nyrefunktion.. ikke for, at skræmme..

Jeg sys du skal høre dun læge ad..

Under alle omstændigheder må det da være rarest med lidt vished..

Nej, jeg er ikke gravid

Tror ikke det er blærebetændelse, da jeg har haft det mange gang før

Hmm, det håber jeg da ikke, må nok heller ringe til lægen

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

undskyld, det var bare mig som læste 3-4 uger, og det synes min hjerne åbenbart lige du skulle være henne så. Undskyld 

Hm. Så havde jeg nok ringet til lægen. Kan se der er andre der har foreslået at det kan være blærebetændelse, hvilket jeg også tænkte.

Håber ihvertfald du finder ud af hvad det er 

Det er helt okay.

Tror ikke det er blærebetændelse, da jeg har haft det en del gange og det har aldrig føltes sådan

Anmeld

1. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Nej, jeg er ikke gravid

Tror ikke det er blærebetændelse, da jeg har haft det mange gang før

Hmm, det håber jeg da ikke, må nok heller ringe til lægen

Jeg håber det heller ikke.. og tror det nu heller ikke..

Jeg ville dog alligevel lige vende det med min læge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.