Den negative tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Jeg begyndte allerede at få stækmærker fra ca. uge 20 og ja det kan godt klø! jeg smører bare lidt med creme når det klør og det kan lige lindre det en smule.

Ja jeg startede ud med de der balancid tabletter og det virker ds også lidt, men ikke i det lange løb. sys kun de lige lindrede 10-20 min. ad gangen.

Halsbrænd er virkelig en ting jeg ser frem til at komme af med. Puha hvor kan det være fustrerende.

Jeg drikker også ca 2 L mælk om dagen + caco, syntes også det virker bedre end tyggetabletterne. Har desvære lidt af halsbrand fra dag 1, men har heldigvis endnu ik kastet op

Jeg smøger også strækmækerne hver gang de klør, men det er godt nok træls. Og kønne er de jo ik ligefrem! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Jeg drikker også ca 2 L mælk om dagen + caco, syntes også det virker bedre end tyggetabletterne. Har desvære lidt af halsbrand fra dag 1, men har heldigvis endnu ik kastet op

Jeg smøger også strækmækerne hver gang de klør, men det er godt nok træls. Og kønne er de jo ik ligefrem! Vh stine

Jeg har også opgivet tabletterne og er nu kun på Kakao! det er det eneste der virkelig kan hjælpe på det

Nej er bestemt heller ikke glade for mine man ligner jo et stikkelsbær

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Jeg har også opgivet tabletterne og er nu kun på Kakao! det er det eneste der virkelig kan hjælpe på det

Nej er bestemt heller ikke glade for mine man ligner jo et stikkelsbær

God beskrivelse! Mine er heldigvis ik så store endnu, men meget ka jo nå at ske på 9-10 uger! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.