Den negative tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Annana89

Når vi nu har en "den POSITIVE tråd" skal vi da os ha en "Den NEGTIVE tråd"! Her er der plads til at fortælle mindre gode ting fra sin hverdag eller bare brokke sig hvis man har brug for at komme af med lidt hverdagsting der er trælse eller svære. Så kan man få et lille "kram" og forståelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Darling<3

Mine lorte hormoner raser rundt i kroppen og det er da ikke til at holde ud lige pt...!
Sidder og spiser min mad, kæresten siger noget dumt - hvad gør jeg? Går amok, råber af ham og smadre min hånd ned i min pitabrød så der flyver salat ud over det hele!! Fornemmer at han ikke så hvad der skete, så jeg giver sku et ekstra nummer - tror aldrig jeg har set sådan et svineri efter min hånd forlod brødet - man skulle tro at jeg havde startet en madkamp Sikke en gris jeg er

Hold kæft det var lækkert at få skrevet ned, over and out<3

Anmeld

27. april 2012

Annana89

Darling<3 skriver:

Mine lorte hormoner raser rundt i kroppen og det er da ikke til at holde ud lige pt...!
Sidder og spiser min mad, kæresten siger noget dumt - hvad gør jeg? Går amok, råber af ham og smadre min hånd ned i min pitabrød så der flyver salat ud over det hele!! Fornemmer at han ikke så hvad der skete, så jeg giver sku et ekstra nummer - tror aldrig jeg har set sådan et svineri efter min hånd forlod brødet - man skulle tro at jeg havde startet en madkamp Sikke en gris jeg er

Hold kæft det var lækkert at få skrevet ned, over and out<3

Godt det da kun gik ud over pitabrødet

Jeg kan også tydeligt mærke mine hormoner er lidt i udu! Bliver hurtg vred på de andre billister

men ellers er jeg bare mere følsom en nogensinde og kan vræle over alt! Og nej det er heller ikek altid manden forstår når mn sidder og vræler til den der frosikringsreklame (mener den er fra tryk) hvor de to piger smadrer en rude i en bil for at få en hedeslagsramt hund ud! Men det er SÅ rørende!

Anmeld

27. april 2012

Annana89

AHHHHHHH konstant halsbrænd for  2. mdr. er da bare snart ikke til at holde ud mere

Anmeld

28. april 2012

Ditte-3

uhhh det var en god ide med sådan en tråd så kan man komme af med sit galle

jeg har da en del sss har vert så heldig at for 14 dage siden kørte jeg ind i en meget stor ræv den smadert forenden på bilen og så måtte bilen på værksted nå ik nok med det så fik vi jo en låne bil dejlig dejlig men men men så her for en lille uge siden bakked jeg sørme ind i min kærstes bil så nu skal der ny dør i hans bil og låne bilen skal lakeres ihhhhhhh ja 3 biler på 14 dage.....

angåene min greviditet syntes jeg at smerterne er ved at poppe sig op har mange pluk ver og ondt i lænden og baller, og kan ik gå så langt uden jeg får mange smerter i maven og rykken det var vis hvad man kalder brok fra min side af ssss

Anmeld

28. april 2012

Nattøs

Jeg er mest træls over al den halsbrand den dukker op når jeg mindst venter det. og forleden havde jeg det hele dagen.

Anmeld

28. april 2012

Annana89

Nattøs skriver:

Jeg er mest træls over al den halsbrand den dukker op når jeg mindst venter det. og forleden havde jeg det hele dagen.

Jeg føler med dig!

Har haft det næsten dagligt og HELE dagen i 2 mdr. nu! Og det er vildt belastende! For ja så kan man gå det meste af en dag og tro man har en "fridag" og så køber man ind til lækkert mad men så BANG så rammer halsbrænden

Har du fundet noget der kan lindre det? Min bedste ven hun hedder Matilde for tiden Kakao kan for mit vedkommende holde det lidt nede...

Anmeld

29. april 2012

Nattøs

Annana89 skriver:

Jeg føler med dig!

Har haft det næsten dagligt og HELE dagen i 2 mdr. nu! Og det er vildt belastende! For ja så kan man gå det meste af en dag og tro man har en "fridag" og så køber man ind til lækkert mad men så BANG så rammer halsbrænden

Har du fundet noget der kan lindre det? Min bedste ven hun hedder Matilde for tiden Kakao kan for mit vedkommende holde det lidt nede...

Jeg havde det kun den dag :-) har ikke haft det siden. Så nu er det der irritere mig mest, er at min skat ikke kan ligge på min mave at sove hihi

Anmeld

30. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har fået de første strækmærker og de klør som en i helvede!! Fik ellers slet ingen i min sidste graviditet. 

Ellers så hopper jeg lige på den med halsbrand. Her hjælper mælk, caco og har lige opdaget de der tyggetabletter man må tá mod det. De virker også lidt! 

Min tålmodighed er nogle dage også en by i rusland. Vh stine

Anmeld

30. april 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Jeg har fået de første strækmærker og de klør som en i helvede!! Fik ellers slet ingen i min sidste graviditet. 

Ellers så hopper jeg lige på den med halsbrand. Her hjælper mælk, caco og har lige opdaget de der tyggetabletter man må tá mod det. De virker også lidt! 

Min tålmodighed er nogle dage også en by i rusland. Vh stine

Jeg begyndte allerede at få stækmærker fra ca. uge 20 og ja det kan godt klø! jeg smører bare lidt med creme når det klør og det kan lige lindre det en smule.

Ja jeg startede ud med de der balancid tabletter og det virker ds også lidt, men ikke i det lange løb. sys kun de lige lindrede 10-20 min. ad gangen.

Halsbrænd er virkelig en ting jeg ser frem til at komme af med. Puha hvor kan det være fustrerende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.