Den positive tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Pernille_fleur

Hurra for 3 dejlige fridage i træk - med tøser på trampolinen, sol i haven og blomster i skønne farver!!! Glæder mig til at se den lille gut, der boltrer sig (lige lovligt meget - indimellem ) i mit indre...

Forårshilsner Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Annana89

Yaayisende skal vi ned i vores nye hus og ordne videre på bebses værelse og i den forbindelse kommer svigermor ned med den junoseng vi har fået af hende:0)

Og "kun" 5 uger til termin;0)

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har i dag præsis 4 uger til termin  Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Har i dag præsis 4 uger til termin  Vh stine

Uhh uh tæt på:0) så kan det jo ske når som helst!!

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Uhh uh tæt på:0) så kan det jo ske når som helst!!

Jep og je må ik gå over tid pga jeg er i blodtrygs behandling. Ska til jodrdmoren på torsdag, hvor vi ska finde ud af om det ska være pks eller om jeg ska sættes igang osv. 

Er dog i tvivl om man må blive sat igang, når man har fået ks før! Tror jeg lige jeg ska over kejsersnit gr og spørge om! 

I hvert fald er der ik længe til nu! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Jep og je må ik gå over tid pga jeg er i blodtrygs behandling. Ska til jodrdmoren på torsdag, hvor vi ska finde ud af om det ska være pks eller om jeg ska sættes igang osv. 

Er dog i tvivl om man må blive sat igang, når man har fået ks før! Tror jeg lige jeg ska over kejsersnit gr og spørge om! 

I hvert fald er der ik længe til nu! Vh stine

Ja så er det jo sikkert at der ikke er længe til;0)

Jeg er også blevet varslet at det kan ende med PK/AK da lillemanden ligger med rumpen nedderst og ikke har ville vende sig. Men skal også til JDM i morgen så håber hun siger at han har vendt sig den rigtige vej;0)

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Ja så er det jo sikkert at der ikke er længe til;0)

Jeg er også blevet varslet at det kan ende med PK/AK da lillemanden ligger med rumpen nedderst og ikke har ville vende sig. Men skal også til JDM i morgen så håber hun siger at han har vendt sig den rigtige vej;0)

Ja så bliver det godt nok spændene om han har vendt sig!!  For det!! Hvornår har du termin?? Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Ja så bliver det godt nok spændene om han har vendt sig!!  For det!! Hvornår har du termin?? Vh stine

Jeg har termin d. 8 Juli så der er "rigelig" tid endnu

Men var til JDM i dag og yaay den lille gut havde vendt sig den rigtige vej og lå nu med hovedet nedaf Men hun sagde at han på ingen måde stod fast eller virkede til at være på vej til det endnu! Så om 14 dage har jeg tid igen og hvis hun er det mindste i tvivl om hvad vej han vender eller om han har sat sig fast så sender hun mig til en scanning så de kan se hvad han laver derinde

Og ellers var alt bare som det skulle! Han voksede godt og hun skød ham til 2500g, så gennemsnitsbaby som han har været hele vejen!

Han gav hende endda også lige et ordentlig los da hun ville lytte hjerte

Anmeld

4. juni 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Jeg har termin d. 8 Juli så der er "rigelig" tid endnu

Men var til JDM i dag og yaay den lille gut havde vendt sig den rigtige vej og lå nu med hovedet nedaf Men hun sagde at han på ingen måde stod fast eller virkede til at være på vej til det endnu! Så om 14 dage har jeg tid igen og hvis hun er det mindste i tvivl om hvad vej han vender eller om han har sat sig fast så sender hun mig til en scanning så de kan se hvad han laver derinde

Og ellers var alt bare som det skulle! Han voksede godt og hun skød ham til 2500g, så gennemsnitsbaby som han har været hele vejen!

Han gav hende endda også lige et ordentlig los da hun ville lytte hjerte

Uha dejligt at han har vendt sig, så håber jeg han bliver dernede!! 

Bare vent og se, de sidste uger kommer til at flyve afsted!! Vh stine

Anmeld

4. juni 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Uha dejligt at han har vendt sig, så håber jeg han bliver dernede!! 

Bare vent og se, de sidste uger kommer til at flyve afsted!! Vh stine

Ja håber os bare at han har besluttet sig fr at det nu er der han skal være de sidste par uger!

Det er jeg ikke i tvivl om Vi skal bare lige flytte her d. 15 før han må komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.