Den positive tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Annana89

Ved ikke om i er med på den, men sårn et tråd har vi på et andet forum og jeg sys det er så rart lige og kunne skrive en lille "satus" om de store eller små positive ting man oplever i sin hverdag.

Jeg sys man hurtigere kommer til at lære folk lidt bedre at kende og kan gi et lille "Tillykke" eller "hvor fedt osv!"

Så altså hvis man vil være med så skriver man bare hvos man har oplevet noget godt eller positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Annana89

Og jeg starter lige med en

Sys jeg gjorde mig et rigtig fedt køb idag!

Havde fundet en rød TripTrap stol på G og G til kun 350kr lige i bærheden f hvor jeg bor.

Tog ud og kiggede på den og den var bare skid fin, velholdt og med hynder og det hele!

Er bare skide glad for "min" nye stol selvom det ikke er mig selv der skal sidde i den

Anmeld

21. februar 2012

Annana89

Prøver lige at få lidt liv i denne tråd;0)

Wee vi kunne hente vores splinternye lækre emnaljunga vogn idag;0)

Og så havde ønskebørn tilmed et godt tilbud på den autostol plus isofixbase jeg gerne vil ha til kun 1499! 

Og og som prikken over i'et på den dag her har jeg luge mærket lillemanden helt tydeligt for første gang! Har været næsten sikker på at jeg har kunne mærke ham i nogle uger men idag var jeg ikke i tvivl! Det var så kraftigt at jeg fik et helt shock og så sad manden ved siden af så jeg kunne dele oplevelsen med ham;0)

I morgen skal vi til MD-scanning og det er vel ikke så underligt at jeg glædet mug HEEELT vildt til det:0)

Anmeld

21. februar 2012

sarahjylland

Vi har jo alt altså seng osv. Jeg ved bare ikke helt om jeg vilhave et puslebord denne gang eller om jeg vil have et til væggen i badeværelset. Også mangler jeg en kommode Men mærker meget liv det må da være positivt. Ellers har jeg faktisk ikke noget positivt da jeg har MANGE smerter daglig og må ikke tage noget for det

Anmeld

22. februar 2012

Blirnokaldrigfru

Status ::::

Jeg glæder mig helt vildt til fredag, for der skal min kæreste og jeg på et wellnessophold på Skodsborg Kur og Sparhotel - med flere behandlinger og alt mad og drikke, i minisuite - GRATIS Jeg vandt nemlig et ophold lige før jul - og nu bliver det brugt - SKØØNT

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

vi flytter mandag og onsdag skal vi til scanning i håb om at vi finder ud af om det er en dreng eller pige og har rigtigt mange af tingene klar.

Anmeld

24. februar 2012

Ditte-3

smiler nu hvor vi er i gang med en positiv tråd vil jeg da lige være med, min kærste har lige vundet et ferie ophold for to genem hans arbejde så skal nok snart på en lille forlænged wee sss. og så glæder jeg mig mega meget til næste fredag hvor jeg skal til skaning og håber at få a vide hvide hvad køn der gemmer sig der inde

Anmeld

25. februar 2012

tabra

Jeg vil da også lige melde mig på banen

Det er nu ikke så meget et godt køb jeg har gjort... men har mærket lillefisen i maven (i onsdags) for første gang og lige siden...

Derudover skal vi til MD scanning onsdag (29.feb)... men det er jeg nu meget nervøs for!

Anmeld

3. maj 2012

Annana89

Mig og manden var til fødselsforberedelse igår hvor vi skulle besøge fødegangen og barselsafsnittet.

Indtil nu (de sidste 3 gange) har vi haft en norsk JDM til at køre kurset og hun er sikkert smaddersød men ja ingen på holdet fatter ret meget af hvad hun siger. Det var så slemt at mig og manden faktisk havde besluttet os for at vi ikke ville deltage den sidste gang men kun kom igår for at få besøget med.

Men yaaay de havde sat en ny JDM til at køre holdet færdigt da hende den norske skulle oppereres. Og det var bare SÅ godt. Hende den nye var bare så skide sød og virkelig angareret og var super til at informere.

Vi gik derfra og var begge enige om at vi havde fået rigtig meget ud af det. Hun havde også virkelig fået en til at føle sig helt tryg ved at skulle føde og min mand sys også at han bedre viste hvd han kunne gøre for mig til fødslen og inden.

Ihh hvor jeg håber jeg skal føde sammen med hende. Selvom det nok er et urealistisk håb.

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He har først lige opdaget denne tråd. God ide! 

Thea virker endelig til at være ved at være frisk igen, efter næsten at ha skrandet de sidste 3 uger

Baby mosler rundt i maven og i dag ku kærsten også nå at se det. Husker ik at min mave hoppede så meget rundt med thea. 

Vi ska ha samlet thea's trampolin i morgen. Den har været længe ventet!

Tror vi ska ha gjort drivhuset klar i morgen vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.