Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:
Mikkas bliver puttet klokken 23 ca. Og så sover han ca indtil klokken 06. Så får han lige noget at spise og så bliver han puttet igen og sover indtil klokken 09. Så står vi op og spiser, hygger, leger og går tur. Så sover vi middagslur lidt .. så hygger vi lidt mere, går op i byen eller får besøg. Så hygger han i skråstolen mens jeg laver mad. Så spiser han og bliver puttet. Og så spiser vi. Så ser vi tv indtil at han vågner og vil spise igen .. så hygger vi indtil vi alle går i seng ved 23 tiden :-P
Jeg har altså en baby som sover rigtig meget :-P
Jeg synes godt nok også at du er heldig med søvnen!!!

er grøn af misundelse... Ammer du?
Hjalte er fra d. 5. januar og altså 4 uger i morgen, torsdag

Jeg synes ikke vi har så meget rutine, eller jo... han sover sådan på de samme tidspunkter ca, men det er forskelligt hvor længe og tungt han sover om dagen

Han vågner faktisk ca hver 3. time og vil spise - også om natten

han kan sove indtil et sted mellem 9-10 om formiddagen, men så skal han også aktiveres lidt

Så det er rart at jeg kan sove til der omkring også - for det gør jeg altså... eller ligger i sengen og slapper!!!

Min kæreste er hjemme hele februar også så det er rart vi kan supplere hinanden og kan følge med her hjemme... Trolden vil nemlig gerne sove i armene på mig 9 ud af 10 gange - derfor har vi lige købt en bæresele/slynge som jeg skal have indviet i morgen

Fra i næste uge skal vi også til at have indført nogle rutiner sådan så jeg kan klare det når jeg bliver alene her hjemme

at kunne komme i bad og lave noget mad til sig selv er sq lidt svært med en sovende trold på maven

Hjalte er dog rimelig nem - har bare nogle maveproblemer så der skal slås nogle prutter i løbet af dagen og det kan godt gøre lidt ondt

Sikke en smøre jeg fik skrevet
Anmeld