Måske dumt spørgsmål... Nyfødt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Clisolka

Der er ingen dumme spørgsmål 

Vi købte alt for meget - vi fik tilbudt at købe en stor sæk tøj fra 50-68, som vi selvfølgelig tog imod, og meget af det kom vi aldrig til at bruge. Str. 50 brugte vi slet ikke 

Isabella vejede 4 kg ved fødslen og startede i str. 56  Hun var omkring 5-6 uger da hun kom i str. 62. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

babymus77

Tusinde tak for alle de gode svar:-)) Jeg tror jeg starter med at købe i str 56 og noget i 62:-)) Så er der en start:-)) sjovt jeg slet ikke kan huske det thi hi:-) er ikk så langt endnu, men begynder så småt at købe lidt;-))

Anmeld

1. februar 2012

Fenja09

Vores datter er lige præcis 5 måneder idag og begyndte at bruge str 62 for ca 14. dage siden, så vi har altså brugt str 50 og 56 i rigtig lang tid. Heldigvis havde vi meget tøj i de to str og har også en del i str 62.

Skal så også lige tilføjes at Alberte vejede 2810 g ved fødslen ( født til tiden) og startede med at bruge str 40/44 i tøj.

Tror altså det kommer helt an på, hvor stor bebs er ved fødslen. Nogle føder jo børn der går direkte i en 56.

/Fenja

Anmeld

2. februar 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Godaften;-)) Måske dumt spørgsmål, men ka ikke huske det:-) Hvor meget tøj skal Jeg købe i str 56 og 62!??? Hvor længe kan baby passe det???

Hej

Liva var en lille pige på 2900 gram og 50 cm, så str 56 var alt for stort til hende, så vi skulle ud at købe str 50. 

Str 50 brugte vi ikke så længe igen, men 56 og 62 brugte vi faktisk længe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.