Er lidt i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Årh - lige det jeg havde brug for at høre

Velbekomme når børn er så små og endnu ikke verbalt kan give udtryk for hvad de har brug for, så tror jeg det er vigtigt at lytte til de signaler de giver udtryk for på anden vis. Runa sover stadig fra tid til anden hos mig...nogle gange hele nætter, Andre gange i løbet at natten eller morgenen. Det har jeg det helt fint med for jeg ved, at hun sagtens kan sove hele natten i den seng og kan puttes der uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

dorthemus

dorthemus skriver:

Velbekomme når børn er så små og endnu ikke verbalt kan give udtryk for hvad de har brug for, så tror jeg det er vigtigt at lytte til de signaler de giver udtryk for på anden vis. Runa sover stadig fra tid til anden hos mig...nogle gange hele nætter, Andre gange i løbet at natten eller morgenen. Det har jeg det helt fint med for jeg ved, at hun sagtens kan sove hele natten i den seng og kan puttes der uden problemer

Altså SIN egen seng

Anmeld

1. februar 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hader at skulle vække Laura..

Det samme her

De sover så godt , og blir mega sure når man vækker dem ..
Oscar gør i hvert fald .  

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Det samme her

De sover så godt , og blir mega sure når man vækker dem ..
Oscar gør i hvert fald .  

Ja, plus de udvikler sig når de sover..

Anmeld

2. februar 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Laura på 15 mdr. kommer i hendes egen seng imellem kl. 19-20 stykker - og vågner hver morgen imellem kl. 5-6 stykker, hvor hun græder og ikke vil have sutten eller bamsen.. Hun vil kun op til mig.. Har forsøgte at svøbe hende i dynen, det virker nemlig om aften, men ikke der tidlig morgen. Hun falder først til ro når hun er kommet ind i vore seng, og sover så videre til kl. 6.30-7.. Er der noget jeg/vi kan gør, for at hun skal sove i hendes egen seng??

Syntes da også det er en god lang nats søvn til sådan en størrelse Og hvis i så syntes i trænger til lidt mere så syntes jeg da os bare hun ska ha lov til at putte ved jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.