Er lidt i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Nadia&Daniel

Laura på 15 mdr. kommer i hendes egen seng imellem kl. 19-20 stykker - og vågner hver morgen imellem kl. 5-6 stykker, hvor hun græder og ikke vil have sutten eller bamsen.. Hun vil kun op til mig.. Har forsøgte at svøbe hende i dynen, det virker nemlig om aften, men ikke der tidlig morgen. Hun falder først til ro når hun er kommet ind i vore seng, og sover så videre til kl. 6.30-7.. Er der noget jeg/vi kan gør, for at hun skal sove i hendes egen seng??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

raca

Nadia&Daniel skriver:

Laura på 15 mdr. kommer i hendes egen seng imellem kl. 19-20 stykker - og vågner hver morgen imellem kl. 5-6 stykker, hvor hun græder og ikke vil have sutten eller bamsen.. Hun vil kun op til mig.. Har forsøgte at svøbe hende i dynen, det virker nemlig om aften, men ikke der tidlig morgen. Hun falder først til ro når hun er kommet ind i vore seng, og sover så videre til kl. 6.30-7.. Er der noget jeg/vi kan gør, for at hun skal sove i hendes egen seng??

hvis hun sover vidre ved at komme i jeres seng på det tidspunkt tja så var det det jeg gjorde...

ved os er der ingen kære mor.. ungerne står på kl 550... hver evig eneste dag nogle dage tidligere

Anmeld

1. februar 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Det da altid noget hun sover videre selvom hun kommer ind til jer

Der var en MEGET lang periode over 3 mdr. hvor Oscar vågnede kl. 5 , og jeg havde bare sat mig i hovedet at han var et morgen mennesker...

Indtil han begyndte og sove til kl. 8 ..  

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

raca skriver:

hvis hun sover vidre ved at komme i jeres seng på det tidspunkt tja så var det det jeg gjorde...

ved os er der ingen kære mor.. ungerne står på kl 550... hver evig eneste dag nogle dage tidligere

Det er også grunden til at hun får lov Nogle dage sover hun ikke videre, og vi står op kl. 5-6 stykker.. Men dette sker HEDIGVIS ikke så ofte..

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Det da altid noget hun sover videre selvom hun kommer ind til jer

Der var en MEGET lang periode over 3 mdr. hvor Oscar vågnede kl. 5 , og jeg havde bare sat mig i hovedet at han var et morgen mennesker...

Indtil han begyndte og sove til kl. 8 ..  

Laura sover "heldvis" kun max. til kl. 7 - hun skal nemlig i vuggestue kl. 8 de fleste dag

Anmeld

1. februar 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura sover "heldvis" kun max. til kl. 7 - hun skal nemlig i vuggestue kl. 8 de fleste dag

Jeg skal til at vække Oscar kl. 6 fordi han skal i dp kl. halv 7

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Jeg skal til at vække Oscar kl. 6 fordi han skal i dp kl. halv 7

Hader at skulle vække Laura..

Anmeld

1. februar 2012

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Jeg synes du skal lade hende sove videre i jeres seng...det er vist det hun har brug for lige nu der er et tigerspring ved de 15 måneder så det går over igen

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Jeg synes du skal lade hende sove videre i jeres seng...det er vist det hun har brug for lige nu der er et tigerspring ved de 15 måneder så det går over igen

Årh - lige det jeg havde brug for at høre

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.