Tiffanie kan sgu lyve nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2009

Loggidut

Hele to gange har hun lige fortalt mig en lodret løgn, for at slippe ud af hendes seng.
Først hylede hun som en afsindig, og jeg gik ned, så sad hun i sengen, og pegede på sin ble, og sagde puha.
tjek tjek tjek...løgn!

så hylede hun da jeg puttede hende igen, og så kom den, auuuuuv, mens hun pegede på sin fod...tjek tjek tjek...niks, hun havde ikke slået den, ingen røde mærker, bare løgn!

hallo...så gennemtænkt troede jeg virkelig ikke de var i den her alder....tænk at jeg var lige ved at hoppe på den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2009

BellaT

Ha Ha! Hun er kvik og listig og snu!
Phillip kommer også til skade hele tiden lige nu. Ihvertfald hvis man skal tro på hans auv og auuuooovvv hver gang der lige er noget der er lidt irriterende. F.eks. hvis man ikke må stå op i sin højstol: auuuoovvv! Eller hvis man skal skiftes: auv auv. Eller hvis legekammeraten tager det legetøj, man selv ville have: vræææl og auovv og en anklagende pegefinger rettet mod legekammeraten. Altså, de unger. De snyder og bedrager allerede...

Anmeld

16. marts 2009

Kaufie

Det er så vildt at de er så snu allerede..

William indlæringsevne er proportional med mængden af folk der griner eller hvor højt de griner....

Her til aften kom jeg til at grine af at han faldt - det så så komisk ud og han slog sig ikke. Resultat: det næste kvarter løb han frem og tilbage i stuen, stoppede op og "faldt" 100 gange. Min lille stuntman....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.