Hvad er der galt med mit øre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Dinna88

pemiro skriver:

Jeg har før været til ørelæge fordi somme tider når jeg får pulsen op (det kommer meget sjældent) så får jeg sådan nærmest en prop i øret, hvor jeg føler jeg intet kan høre på øret, udover min egen vejrtrækning samt puls. Ved ikke om det er noget i den stil du oplever.

Ørelægen kunne ikke sige andet end at alt så normalt ud, og at han mente det var forsi der kom overtryk i hovedet (blodtryk og hvis man samtidig er lidt forkølet).

Det lyder lidt vildt, men nej, det er slet ikke sådan det føles! Men der er da bare træls at få at vide, at der intet er at se, men man selv kan mærke det

Men det her er konstant, men når der er stille og jeg står stille, så suser det, jeg kan føle et tryk og så er der nogle gange noget der virker som en pivelyd, men det er slet ikke så højt, altså, det lyder ikke rigtig som tinnitus, men så alligevel lidt.. Men jeg har ingen smerte, udover, at det giver mig lidt hovedpine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

pemiro

Dinna88 skriver:

Det lyder lidt vildt, men nej, det er slet ikke sådan det føles! Men der er da bare træls at få at vide, at der intet er at se, men man selv kan mærke det

Men det her er konstant, men når der er stille og jeg står stille, så suser det, jeg kan føle et tryk og så er der nogle gange noget der virker som en pivelyd, men det er slet ikke så højt, altså, det lyder ikke rigtig som tinnitus, men så alligevel lidt.. Men jeg har ingen smerte, udover, at det giver mig lidt hovedpine

Ja jeg hader når jeg ikke kan få svar på hvad der er galt, synes jeg efterhånden det er hver gang der er noget galt i min lille krop :/

Håber du finder ud a hvad det er så du kan blive fri for det

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

pemiro skriver:

Ja jeg hader når jeg ikke kan få svar på hvad der er galt, synes jeg efterhånden det er hver gang der er noget galt i min lille krop :/

Håber du finder ud a hvad det er så du kan blive fri for det

ØV!! Det er da vildt træls. 

Jeg var til læge for flere år siden med helt ekstrem hovedpine, men hun kunne ikke finde kilden, men kom frem til, at jeg nok drak for lidt vand og fik for lift frisk luft (Jeg drikker op til 6 liter vand om dagen, og er ude MEGET) Kilden fandt jeg for noget tid siden da jeg fik hold i ryggen  og tog til kiropraktor - hele min ryg og nakke er totalt spændt og jeg bliver ved med konstant at få hold i ryggen, min nakke bøjer ikke som andres og fordi jeg har slået den for mange år siden, så lider jeg under det nu, uden at have vidst det, og fordi lægen ikke fandt kilden da jeg var ved hende for flere år siden, så går jeg til kiropraktor i hvert fald en gang om måneden.. Så ja... Jeg kender til det med at man går fra lægen uden at have fået et svar, men at man ved, at der er noget galt

Tusinde tak skal du have!

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Dinna88 skriver:

Tinnitus er jo ikke nødvendigvis konstant, men jeg er heller ikke 100 % sikker på, at det er tinnitus. Men noget i den retning. Jeg har både suen og nogle gange en pivelyd der er vedvarende, men det lyder ikke som tinnitus..

Mener du at jeg stikker vatpinden for langt ind? Det gør jeg ikke. Den er knapt nok inde i øregangen  Min lillefinger kan komme længere ind end vatpinden kommer.

Det vil jeg gøre, tak

Nej, det er det ikke nødvendigvis, men det er mit 

Det var også bare for at forklare at jeg ikke vidste om det kunne komme af den grund.

Nå, ja så er der vel ingen fare for at vatpinden er skyld i problemet 

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Thalita skriver:

Nej, det er det ikke nødvendigvis, men det er mit 

Det var også bare for at forklare at jeg ikke vidste om det kunne komme af den grund.

Nå, ja så er der vel ingen fare for at vatpinden er skyld i problemet 

Nåååå okay, jeg forstod det som at du udelukkede tinnitus fordi du mente at det altid er konstant

Nej, det er jeg fuldstændig sikker på, at det ikke er Men jeg vil se om jeg kan komme igennem til lægen i morgen. Det er bare på det værste tænkelige tidspunkt man skal ringe - mellem 8 og 9 

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Dinna88 skriver:

Nåååå okay, jeg forstod det som at du udelukkede tinnitus fordi du mente at det altid er konstant

Nej, det er jeg fuldstændig sikker på, at det ikke er Men jeg vil se om jeg kan komme igennem til lægen i morgen. Det er bare på det værste tænkelige tidspunkt man skal ringe - mellem 8 og 9 

Ja, sådan fungerer det også hos min læge, og det er noget så træls. Det er jo sjovt nok den tid på dagen hvor jeg ihvertfald ikke har tid til at snakke i telefon 

Men jeg håber ihvertfald at din læge kan gøre noget for dig imorgen, så du slipper for den plage 

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Thalita skriver:

Ja, sådan fungerer det også hos min læge, og det er noget så træls. Det er jo sjovt nok den tid på dagen hvor jeg ihvertfald ikke har tid til at snakke i telefon 

Men jeg håber ihvertfald at din læge kan gøre noget for dig imorgen, så du slipper for den plage 

Måske man skulle blive læge og så have ordentlige ringetider  

Tusinde tak Og tak fordi du brugte tid på at svare mig.

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Dinna88 skriver:

Måske man skulle blive læge og så have ordentlige ringetider  

Tusinde tak Og tak fordi du brugte tid på at svare mig.

Fantastisk idé!  

Det var så lidt 

Anmeld

1. februar 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk! Jeg vil lige høre jer ad inden jeg måske ringer til lægen i morgen tidlig.

Sagen er den at jeg de sidste 4-5 dage har haft susen og noget i retning af tinitus på højre øre. Jeg troede det skyldtes spændinger fordi jeg lige er startet på ny skole og derfor er begyndt at cykle frem og tilbage, på en cykel jeg ikke kan passe.

Men nu har jeg nedsat hørelse på øret?! Ikke sådan at jeg ikke kan høre noget, men sådan, at det "lyder" som når jeg har en prop i øret, bare lidt værre. Men det FØLES ikke som om der er en prop, overhovedet. Jeg har flere gange fået at vide at jeg snakker virkelig højt i dag, så min hørelse er helt sikkert nedsat. Da min søster knipsede ved mit øre kunne jeg sagtens høre det, men det er som om der lige er en hinde imellem øret og fingeren, der stopper lyden.

Er der nogle der har et bed på hvad det kan være?? Ville i ringe til lægen? Jeg har indtil nu kun været besværet af det når jeg sad ned og slappede af, men hele dagen har det irriteret mig. 

Det havde jeg.. Og det var pga hold i nakke og ryggen... Så tror du skal tage til lægen

Anmeld

2. februar 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Det havde jeg.. Og det var pga hold i nakke og ryggen... Så tror du skal tage til lægen

Jeg har noget nær kronisk hold i både nak og ryg, så det kan sagtens være det. Jeg har fået en tid kl 13.45, så får jeg lige tjekke det hele, men lægen første indskydelse var ørevoks (Jeg skal nok få svaret på dit brev!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.