Hvad er der galt med mit øre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Dinna88

Munder skriver:

Det kan lægen måle. Det er ikke noget der er alvorligt

Jeg har bare aldrig fejlet noget rigtigt, så væske i ørerne lyder for mig totalt skræmmende, haha

Jeg skyller nogle gange ørerne, eller så har jeg sådan en bestemt metode efter jeg har været i bad Kan ikke forklare det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Munder

Dinna88 skriver:

Jeg har bare aldrig fejlet noget rigtigt, så væske i ørerne lyder for mig totalt skræmmende, haha

Jeg skyller nogle gange ørerne, eller så har jeg sådan en bestemt metode efter jeg har været i bad Kan ikke forklare det. 

Bare du ikke bruger vatpind, for det skader langt mere end det gavner

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Munder skriver:

Bare du ikke bruger vatpind, for det skader langt mere end det gavner

Høhø, jep Men jeg bruger vatpind, bare ikke så langt inde, at det kan skade. Jeg HADER følelsen af at mine ører er helt våde, så jeg fjerner vandet der sidder helt yderst i øregangen, men slet ikke på en måde, hvor jeg skubber ørevoksen ind eller noget som helst.

Anmeld

1. februar 2012

Munder

Dinna88 skriver:

Høhø, jep Men jeg bruger vatpind, bare ikke så langt inde, at det kan skade. Jeg HADER følelsen af at mine ører er helt våde, så jeg fjerner vandet der sidder helt yderst i øregangen, men slet ikke på en måde, hvor jeg skubber ørevoksen ind eller noget som helst.

Okay, ville dog stadig anbefale dig at bruge en klud eller noget papir i stedet

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Munder skriver:

Okay, ville dog stadig anbefale dig at bruge en klud eller noget papir i stedet

Det kan ikke gøre det for mig, desværre Jeg har forsøgt! Har også forsøgt bare at bruge håndklædet (det er jo bare vand) men niks. Det vil mit øre ikke

Anmeld

1. februar 2012

Polkaprik

Næh, hvor hyggeligt  Det er da en mulighed, men det ville VIRKELIG undre mig, da jeg renser ører. Vil sådan en prop give susen og "tinutis"? Vil den ikke blot nedsætte hørelsen?

Det er netop dem der er flittige med ørerenserne der kan få det problem

Min kusine døjer meget med det og det kan sagtens give de gener du har Det kan også gøre afsindigt ondt!

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Polkaprik skriver:

Det er netop dem der er flittige med ørerenserne der kan få det problem

Min kusine døjer meget med det og det kan sagtens give de gener du har Det kan også gøre afsindigt ondt!

Jeg tror virkelig ikke det er problemet. Det har jeg på fornemmelsen!

Men så ringer jeg til lægen i morgent tidlig, inden det måske begynder at gøre ondt, det magter jeg slet ikke Jeg har nemlig overhovedet ikke ondt! Er bare enormt irriteret over det, og har lige fået at vide, at jeg faktisk råber når jeg snakker 

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

Det kan være så meget 

Og en klump ørevoks kan sagtens give susen for ørene. Tinitus er jeg ikke sikker på at man kan få følelsen af af den årsag, da jeg har det selv, og det er jo konstant 

Nok har der været mange løftede pegefingre i denne tråd, men hvis du tager toiletpapir om din lillefinger, og tører øret med den, så kommer du så langt ind som du må, så det lyder som om du stikker vatpinden noget længere ind end du må.

Men jeg havde ringet til lægen hvis jeg var dig 

Anmeld

1. februar 2012

Dinna88

Thalita skriver:

Det kan være så meget 

Og en klump ørevoks kan sagtens give susen for ørene. Tinitus er jeg ikke sikker på at man kan få følelsen af af den årsag, da jeg har det selv, og det er jo konstant 

Nok har der været mange løftede pegefingre i denne tråd, men hvis du tager toiletpapir om din lillefinger, og tører øret med den, så kommer du så langt ind som du må, så det lyder som om du stikker vatpinden noget længere ind end du må.

Men jeg havde ringet til lægen hvis jeg var dig 

Tinnitus er jo ikke nødvendigvis konstant, men jeg er heller ikke 100 % sikker på, at det er tinnitus. Men noget i den retning. Jeg har både suen og nogle gange en pivelyd der er vedvarende, men det lyder ikke som tinnitus..

Mener du at jeg stikker vatpinden for langt ind? Det gør jeg ikke. Den er knapt nok inde i øregangen  Min lillefinger kan komme længere ind end vatpinden kommer.

Det vil jeg gøre, tak

Anmeld

1. februar 2012

pemiro

Dinna88 skriver:

Tinnitus er jo ikke nødvendigvis konstant, men jeg er heller ikke 100 % sikker på, at det er tinnitus. Men noget i den retning. Jeg har både suen og nogle gange en pivelyd der er vedvarende, men det lyder ikke som tinnitus..

Mener du at jeg stikker vatpinden for langt ind? Det gør jeg ikke. Den er knapt nok inde i øregangen  Min lillefinger kan komme længere ind end vatpinden kommer.

Det vil jeg gøre, tak

Jeg har før været til ørelæge fordi somme tider når jeg får pulsen op (det kommer meget sjældent) så får jeg sådan nærmest en prop i øret, hvor jeg føler jeg intet kan høre på øret, udover min egen vejrtrækning samt puls. Ved ikke om det er noget i den stil du oplever.

Ørelægen kunne ikke sige andet end at alt så normalt ud, og at han mente det var forsi der kom overtryk i hovedet (blodtryk og hvis man samtidig er lidt forkølet).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.