Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

CrisS

Hej de dejlige damer

Jeg har et spørgsmål, jeg har testet positiv her i mandags, men ikke hos lægen i går. Håber snart jeg også kan teste positiv der.

Men så her i dag er jeg begyndt at få meget ondt i ryggen/lænden er det normalt allerede så tidligt ?

Nogen andre der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Camillos

CrisS skriver:

Hej de dejlige damer

Jeg har et spørgsmål, jeg har testet positiv her i mandags, men ikke hos lægen i går. Håber snart jeg også kan teste positiv der.

Men så her i dag er jeg begyndt at få meget ondt i ryggen/lænden er det normalt allerede så tidligt ?

Nogen andre der har prøvet det ?

Har du ikke fået taget blodprøver hos lægen ? ... Hmmm nej det er ikke normalt at få smerter så tidligt vil jeg mene.... 

men vi er jo alle forskellige... Men tillykke med graviditeten.. 

Anmeld

1. februar 2012

CrisS

Nej har jeg ikke. Hun gad knapt nok at kigge på mig, eller testen den er virkelig også utydelig, men digital blue siger gravid.

De er vel til at stole på ?

Skal hen med en urin prøve til lægen på mandag. Håber den er positiv der.

Anmeld

2. februar 2012

Camillos

CrisS skriver:

Nej har jeg ikke. Hun gad knapt nok at kigge på mig, eller testen den er virkelig også utydelig, men digital blue siger gravid.

De er vel til at stole på ?

Skal hen med en urin prøve til lægen på mandag. Håber den er positiv der.

Okay .. Jeg kan se du skriver du bløder.. det er nok desværre en Bio .. ... Havde selv en for 14 dage siden ca... Møg irriterende og træls! 

Synes alligevel du skal ha en tid hos lægen for at være sikker på der ikke er noget på mandag... til dig.

Anmeld

2. februar 2012

CrisS

Tak

Ja er det nok desværre.  Jaa det ikk spor sjovt. Blev lige så glad, sikke en uge allerede..

Skal også aflevere prøve på mandag, så vi må vente og se

Anmeld

2. februar 2012

Camillos

CrisS skriver:

Tak

Ja er det nok desværre.  Jaa det ikk spor sjovt. Blev lige så glad, sikke en uge allerede..

Skal også aflevere prøve på mandag, så vi må vente og se

Okay ... Jamen jeg  da for der er noget.. og det er sundt og raskt.. 

Anmeld

2. februar 2012

CrisS

Tak.

Hvor længe efter bio testede du stadig positivt?

Anmeld

2. februar 2012

CrisS

Tog en test her da jeg kom hjem og den er blevet mere tydelig end den har været.

Betyder det noget ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.